Vill o vill...Jag vill ge upp
Bit ihop nu istället, det är ju inte så många dagar kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill o vill...Jag vill ge upp
Men du har fina pärlor på armen iaf... tror frugan har något liknande... absolut inget fel med det... alla väljer ju själv vad man vill ha på sigKan ju ärligt säga att det är en rätt märklig omställning att inte ha en klocka på armen alls. Känns väldigt off. Jobbigt att ha klockan i fickan också.
Som jag brukar säga, Det är aldrig för tidigt att ge uppJag vill ge upp
Jag brukar säga : En fluga gör ingen sommar, men korven den har två!Som jag brukar säga, Det är aldrig för tidigt att ge upp
Nu är listan över lotter uppdaterad. Det går att handla ända fram tills det är dragning imorgon kl 15.00.Visst fan!! Tack för påminnelsen. 2st lotter köpta. Vettefan varför det inte står på kvittot att det var för lotter?!?
Anyhow, 2st blev det. Vad vann jag
Jag är helt med dig, vad är lixom avsikten med OWGMSom jag brukar säga, Det är aldrig för tidigt att ge upp
Jag är helt med dig, vad är lixom avsikten med OWGM
Ett singlepass nato hade suttit som en smäck. Se till att fixa ett så du överlever månadenHahahah ja lovar att ta av mig den om ja märker att handen börjar trilla av. Men har bearbetat bandet kraftigt och nu sitter den bättre, inte bra, men betydligt bättre.
Bandet sitter på baksidan av klockan. De är ett långt magnetarband som formar sig runt armen. Kolla bilderna så fattar du. Ett nato skulle möjligen (?) kunna funka. Aldrig haft nato förr så lite osäker på hur de sätts fast.. Men de skulle vara de isåfall.
Ett sånt här perlonarmband funkar också. Detta finns på watchwear som drivs av @Feskarn här på Klocksnack. Färgen matchar ju onekligen din Musse och som medlem här har du 15% rabatt på sortimentet med koden KS2021. Jag bjuder dig annars gärna på ett grönt perlon till din OWG-klocka om du vill ha ett.Bandet är 20mm vid den smala delen i mitten och 21-22 vid det bredare delarna. Avståndet mellan "luggarna" är typ 21. Lite svårt att mäta på den här jäkeln..
Så ingen kommer alltså klara OWG-match enligt den där fantastiskt välgjorda grafen?Det löser sig!
Precis, sista åker ut runt 25:e.Så ingen kommer alltså klara OWG-match enligt den där fantastiskt välgjorda grafen?
Haha inte allt för svårt att gissa. Du som var en lågoddsare att klara detta?!Du är nåt på spåren, vad jobbar du med eg
Snyggt! Även ett svart nato läggs på lådan imorgon.Ett sånt här perlonarmband funkar också. Detta finns på watchwear som drivs av @Feskarn här på Klocksnack. Färgen matchar ju onekligen din Musse och som medlem här har du 15% rabatt på sortimentet med koden KS2021. Jag bjuder dig annars gärna på ett grönt perlon till din OWG-klocka om du vill ha ett.
Rimlig klocka att vifta vit flagg för. Grattis! Är den som håller mig kvar i leken....märks att jag är noob på det här med OWG... tålamod som en skallerorm... trillade in en ny klocka i går och jag trillade dit direkt... klarade inte ens 72h... ute ur leken...
Väldigt snällt av dig , men @Staafen erbjöd att skicka ett nato, så de borde rädda upp situationen.Ett sånt här perlonarmband funkar också. Detta finns på watchwear som drivs av @Feskarn här på Klocksnack. Färgen matchar ju onekligen din Musse och som medlem här har du 15% rabatt på sortimentet med koden KS2021. Jag bjuder dig annars gärna på ett grönt perlon till din OWG-klocka om du vill ha ett.
Orkar aldrig ställa dag / datum men kan såklart göra det så alla blir gladaLördagen den 1a?
Grönt perlon kan nog bli grymt med!Väldigt snällt av dig , men @Staafen erbjöd att skicka ett nato, så de borde rädda upp situationen.
Jag har redan beställt ett åt dig. Omväxling förnöjer och gör det lättare att klara sig hela vägen in i mål på OWG March.Väldigt snällt av dig , men @Staafen erbjöd att skicka ett nato, så de borde rädda upp situationen.
Ser jeg denne videoen en gang til, så hiver jeg 16618 ut vinduet og henter 16610LV.
Asså vilken stjärna du är!! Va glad ja blir av att folk är så fantastiska i detta forumJag har redan beställt ett åt dig. Omväxling förnöjer och gör det lättare att klara sig hela vägen in i mål på OWG March.
Var det verkligen värt det?SLA033 mår bra och så, känslor tog över sen var det ju Fredag men ingen lyssnar å andra sidan sa faktiskt Martin att gödsel från Kanada är bättre än holländsk motsvarighet, vad göra?
Vi får se tror Elstaffo blir trippel laveterad av frun pga bristande intresse där hemmaVar det verkligen värt det?
Fuck it. OK då: * catch *Här, titta en gång till då medan jag åker till Norge och väntar utanför ditt fönster!
❤SLA033 mår bra och så, känslor tog över sen var det ju Fredag men ingen lyssnar å andra sidan sa faktiskt Martin att gödsel från Kanada är bättre än holländsk motsvarighet, vad göra?