Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man ska aldrig underskatta en gammal trevlig gruppcentral ! Elektriker ?Snart är första veckan avklarad! Bra jobbat allihopa.
Här är mitt kontor för dagen.
![]()
men va.. live tråd ngn? 1000!
Ouch, nu börjar det ju inskränka på groggvirkespengarna, men 1100 då!@Sonnyboy höjer klubba...spänningen är olidlig...första...![]()
Ouch, nu börjar det ju inskränka på groggvirkespengarna, men 1100 då!
Men du har fina pärlor på armen iaf... tror frugan har något liknande... absolut inget fel med det... alla väljer ju själv vad man vill ha på sig![]()
Jag skippar groggen och går direkt på virket som redan står i kylen
Jag som mest (bara) har vintage där man aldrig kan lita på vattentåligheten har ju upptäkt något helt nytt. Owg 24/7
![]()
Hoppas verkligen att jag inte fick med några spegelreflektioner i klockan.
Tror jag lekte lite med elden där. Farligt nära att man åkte på en lusning bara för attPallar inteDet är dags...
![]()
...att ställa tiden rätt (nästan +9 minuter på 5 dagar)
![]()
Haha! In my dreams...
Hahahahahahaha!
Jag står över groggen ikväll. 1200!
Hahaha där ju @Berns
Det hinner du med på gymmet!Åtta sidor att ta igen!
![]()