Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tror jag nog inte att det var ser du.Jag tror att det är falskt alarm.![]()
fel datum
Det stämmer, Alfred sa att det blir blåsigt!
❤Fuck it. OK då: * catch *
![]()
Hur går det för fru och barn?Dessverre ikke.![]()
Ha, ha - de har bere én klokke hver (one watch girls) - så der går det aldeles strålende.Hur går det för fru och barn?![]()
Det stämmer, Alfred sa att det blir blåsigt!
Jag har en fin omega till digDag 5 inleds med att läsa ikapp trådenBörjar bli riktigt sugen på en mindre klocka...
![]()
Hoppar frukosten imorgon.
1700!
![]()
Det här går ju alldeles lysande, jag blir alldeles tårögd1700kr bjudet av @Crane
1600kr bjudet av @JohLun
1500kr bjudet av @Crane
1300kr bjudet av @JohLun
1200kr bjudet av @Crane
1100kr bjudet av @JohLun
1000kr bjudet av @Crane
900kr bjudet av @JohLun
850kr bjudet av @roosterman
800kr bjudet av @JohLun
700kr bjudet av @ogge81
600kr bjudet av @Crane
500kr bjudet på Walter av en G-Shock kollega. Kom igen nu, ni kan bättre än så!
Avslutad - G-Shock DW-5900 Walter säljes till välgörande ändamål!
En styck Casio G-Shock DW-5900-1ER Walter säljes till högstbjudande för välgörande ändamål. Jag skänker intäkten till Min Stora Dag insamlingen som OWGM stöttar. Klockan är endast använd 2 dagar och i nyskick. Porto ingår i pris såklart. Jag låter klockan ligga ute till fredag kl 12 med ett...klocksnack.se
![]()
Har en väldigt fin och nätt grön musseklocka som ja kan tänka mig byta.Dag 5 inleds med att läsa ikapp trådenBörjar bli riktigt sugen på en mindre klocka...
![]()
Kan vara lättaste klockan att köra OWGM med! Riktigt bra!Dag 5. Det känns bättre nu än vad det gjorde i förrgår. Idag känner jag mig stark!!
![]()
Tror tyvärr inte jag är tillräckligt mentalt stark för att bära upp denHar en väldigt fin och nätt grön musseklocka som ja kan tänka mig byta.Vill dock ha lite pengar emellan då de är ett högkvalitativt samlarobjekt. Otrolig kvalité!