4h möte med Gandalf ändå...inte fy skamOk, 4 timmar in i teamsmöte, det är lättare att ha samma klocka..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
4h möte med Gandalf ändå...inte fy skamOk, 4 timmar in i teamsmöte, det är lättare att ha samma klocka..![]()
Absolut - jag vågade inte göra annat än att ta den enklaste vägen genom detta vansinne. Kudos till alla som tar ut svängarna, men det är inget för en tråkmåns som jag.Kan vara lättaste klockan att köra OWGM med! Riktigt bra!
Fixat. Ses kl 15 på dragningen@Berns jag tar 2 lotter![]()
Jag försökte vara rolig med mitt klockval, ångrar mig! Du gjorde helt rätt..Absolut - jag vågade inte göra annat än att ta den enklaste vägen genom detta vansinne. Kudos till alla som tar ut svängarna, men det är inget för en tråkmåns som jag.
Oj, såg inte det komma efter din starka insats ifjol. Vad var det som fick dig att ge upp?Dessverre ikke.![]()
Det gick bra med borrmaskinen och hammaren ser jag!
Går den att se live även om man är sån där omodern människa som inte har Instagram och FB??Fixat. Ses kl 15 på dragningen
Yes...sänds på SVT Play...jag lovarGår den att se live även om man är sån där omodern människa som inte har Instagram och FB??![]()
Tror det sänds på owghemsidan med.Går den att se live även om man är sån där omodern människa som inte har Instagram och FB??![]()
Du firar i förskott bara. Punschrullens dag är nu på söndag![]()
Fika och idag brukar det vara marsipantårta ,men får duga med dammsugare. Jag firar trots att jag inte är smålänning .Ha,re //![]()
Går den att se live även om man är sån där omodern människa som inte har Instagram och FB??![]()
Yes...sänds på SVT Play...jag lovar![]()
Tror det sänds på owghemsidan med.
Jag provar att anlitar min Instagramsekreterare sen (Frugis)Hej,
jag kommer sända på instagram under kontot owgmarch. Jag och de som är mer tekniskt duktiga än jag har tittat på om det går att sända det live på hemsidan samtidigt men inte hittat någon lösning. Jag gör därför så att jag spar ner sändningen och publicerar den direkt efter vi är klara. Då kan alla se hur det gått till och följa spänningen.
Trerätters står på lunchmenyn![]()
![]()
Mmmmmmm, Sehr mumsig, som våra landsgrannar i syd skulle sagtEnrätters blir det för mig...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha Bajs! ..men jag tar det
Jag bara förövade inför söndagen och var lat ,orkade inte "pallra " iväg till kvartersbagaren och köpa en marsipantårta.Så man tager vad man haver hemma i skafferiet för att glädja dom i Småland//Du firar i förskott bara. Punschrullens dag är nu på söndag![]()
Otroligt bra budat! Stort tack och grattis såklart!