• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ok, 4 timmar in i teamsmöte, det är lättare att ha samma klocka..
16149388175501835521444437745242.jpg
4h möte med Gandalf ändå...inte fy skam
Gandalf.jpg

Går den att se live även om man är sån där omodern människa som inte har Instagram och FB?? :oops:

Yes...sänds på SVT Play...jag lovar 🤪

Tror det sänds på owghemsidan med.

Hej,
jag kommer sända på instagram under kontot owgmarch. Jag och de som är mer tekniskt duktiga än jag har tittat på om det går att sända det live på hemsidan samtidigt men inte hittat någon lösning. Jag gör därför så att jag spar ner sändningen och publicerar den direkt efter vi är klara. Då kan alla se hur det gått till och följa spänningen.

Hej,
jag kommer sända på instagram under kontot owgmarch. Jag och de som är mer tekniskt duktiga än jag har tittat på om det går att sända det live på hemsidan samtidigt men inte hittat någon lösning. Jag gör därför så att jag spar ner sändningen och publicerar den direkt efter vi är klara. Då kan alla se hur det gått till och följa spänningen.
Jag provar att anlitar min Instagramsekreterare sen (Frugis) 😁
Ska bli kul att se när andra vinner...…..

Du firar i förskott bara. Punschrullens dag är nu på söndag :)
Jag bara förövade inför söndagen och var lat ,orkade inte "pallra " iväg till kvartersbagaren och köpa en marsipantårta.Så man tager vad man haver hemma i skafferiet för att glädja dom i Småland// :nailbiting:

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp