Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag provade en för ett tag sen ( inte i mars) och blev förvånad över vikten. Jag förstår att den inte kommer på länk. Vad tycker du efter att ha burit den ett tag nu?Köpte den lite på chans (eftersom jag bor så till i landet där det inte dräller med AD’s och klockbutiker). Men den motsvarar förväntningarna måste jag säga. Den kommer att stanna (får se vad jag säger efter mars).
Den där är sjukt cool!
Smiter in fint under manschetten, den där....Det var då en jävla tur att soluret inte hann komma i tid.....
Sonen får agera klockmannekäng.
Slinker lätt in under skjortan, eller not..
Reglerbar höjd
Inbyggd GPS
Jag tar dom finns dom kvar?Jag fick dessa igår men det blev inte bra på klockan de var tänkta till. Swisha en hundring till insamlingen så är de dina (skicka PM till mig innan). De är 18mm.
Alltså.... Jag känner mig ändå som en rätt hygglig kille som sålde en sån fin klocka till honom! Att @TerryTee inte är stark nog att hålla på klockan några veckor, det kan ju inte jag lägga på mitt samveteJag visste det! Hur känns det att ha en bat-slap på ditt samvete @Jeser90
Grym den där Expyn! Du får gärna fortsätta posta bilder på den fast du är ute ut utmaningen! Original T22 dome plexi?
I pannrummet haha
Och vad har båda gemensamt? Jo, att man får vara i fredPannrummet är det nästbästa rummet i huset, efter mancaven !
Småbarn och g-shocks på natten är ju sen gammalt! Går att tugga på (när det är dags för gaddarna att kika ut), lysknappen går att hitta medvetslös och den ser cool ut när man är ute och promenerar kl 5.30 på morgonen. Som att man är frisk och mån om hälsan. Och att promenaden är frivillig
Ps. Saknar det.
Pannrummet är det nästbästa rummet i huset, efter mancaven !
Faan jag visste det var nått fel på mitt hus. Jag varken pannrum eller mancave och jag får aldrig vara ifredOch vad har båda gemensamt? Jo, att man får vara i fred
Faan jag visste det var nått fel på mitt hus. Jag varken pannrum eller mancave och jag får aldrig vara ifred