• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Efter en lång och skön sovmorgon är det nu dags att läsa ikapp tråden 😁
Efter 123,5 timmar ligger klockan nu på +6 sekunder 👌
20210306_092900.jpg

Köpte den lite på chans (eftersom jag bor så till i landet där det inte dräller med AD’s och klockbutiker). Men den motsvarar förväntningarna måste jag säga. Den kommer att stanna (får se vad jag säger efter mars).
Jag provade en för ett tag sen ( inte i mars) och blev förvånad över vikten. Jag förstår att den inte kommer på länk. Vad tycker du efter att ha burit den ett tag nu?

Skärpt till mig efter nattens och morgonens debacle.

Svårt att påverka vad som händer i sömnen, men i vaket och normalsansat tillstånd bör jag ju kunna hantera att ha lite tråkigt bättre än mina barn åtminstone. När de klagar att det inte finns något annat att göra (än att sitta med en skärm) brukar jag ju säga att det inte ens fanns några mobiler när jag var i deras ålder. Det är liksom inte skadligt att ha tråkigt ett tag.. eller är det precis vad det är? Kanske var det just vad mitt undermedvetna försökte tala om för mig den gångna natten.

Men ge upp då?

Inte en chans, inte på den sjätte dagen!

D13B4B74-34FA-42A0-889C-63E7E257B48C.jpeg

Jag visste det! Hur känns det att ha en bat-slap på ditt samvete @Jeser90 😬

Grym den där Expyn! Du får gärna fortsätta posta bilder på den fast du är ute ut utmaningen! Original T22 dome plexi? 😍
Alltså.... Jag känner mig ändå som en rätt hygglig kille som sålde en sån fin klocka till honom! Att @TerryTee inte är stark nog att hålla på klockan några veckor, det kan ju inte jag lägga på mitt samvete ;) 😅

Småbarn och g-shocks på natten är ju sen gammalt! Går att tugga på (när det är dags för gaddarna att kika ut), lysknappen går att hitta medvetslös och den ser cool ut när man är ute och promenerar kl 5.30 på morgonen. Som att man är frisk och mån om hälsan. Och att promenaden är frivillig 😄

Ps. Saknar det.

Under större delen av förra föräldraledigheten var jag OWG med en Datejust från slutet av 60-talet. Klockan överlevde prövningen men kändes sällan helt tryggt 🤪

IMG_20200504_112313.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp