S
Staafen
Guest
Vet att det finns en till som gillar lördagar, eller så var det lördag varje dag när det begav sig.Älskar lördagar, Naturmorgon i sängen, nu frukostfix. Ha en fin dag alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet att det finns en till som gillar lördagar, eller så var det lördag varje dag när det begav sig.Älskar lördagar, Naturmorgon i sängen, nu frukostfix. Ha en fin dag alla!
Det är för att g-shock-gänget är så hårda så de försöker mala ned oss litet så vi ska hamna på samma nivå som mjukisarna. Försöka går ju, MUAHAHAHAHAHAAAAAAA!
RESPEKT!Vi fortsätter kriga på trots en illröd banner!
Trevlig helg på er
Vi fortsätter kriga på trots en illröd banner!
Trevlig helg på er
+1RESPEKT!
Den där är riktigt ball faktiskt! Börjar nästan bli lite sugen på att testa en (efter 1/4).
Med den klockan hade jag också varit med på detta spektakel. Hade kanske varit OWG på riktigt t o m.
Nu är jag redo för owgmarch
Du är saknad!Med den klockan hade jag också varit med på detta spektakel. Hade kanske varit OWG på riktigt t o m.
Köpte den lite på chans (eftersom jag bor så till i landet där det inte dräller med AD’s och klockbutiker). Men den motsvarar förväntningarna måste jag säga. Den kommer att stanna (får se vad jag säger efter mars).Den där är riktigt ball faktiskt! Börjar nästan bli lite sugen på att testa en (efter 1/4).
Känner att det hade varit gränsfall fusk, eller?Med den klockan hade jag också varit med på detta spektakel. Hade kanske varit OWG på riktigt t o m.
It’s not the fart that kills you, it’s the smäll.
I love the smell of bandyplan in the morning...
Jag bara väntar på en bild från typ 13-15min över 6. Nyfiken på hur han ser ut när han fått lite hårvård.Dag 6.
Vad fan håller man på med? Hur IQ-befriad var man när man gick med i det här? Och med denna outhärdliga skapelse till klocka dessutom.
Varje morgon är en ren plåga. Well, det är lördag iallafall, även om man känner sig som en idiot...
Oh, by the way
”Sorry losers and haters, but my IQ is one of the highest - and you all know it! Please don't feel so stupid or insecure, it's not your fault.”
Kommer.Jag bara väntar på en bild från typ 13-15min över 6. Nyfiken på hur han ser ut när han fått lite hårvård.