Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Våra barn är likadana. Vi har äntligen kommit in i rutiner där vår 4 åring kommer i säng vid 9. Det har snarare varit i säng efter 11 tidigare. Inga tidiga mornar där inte. Den yngre på 8 månader kommer i säng senare och vaknar 1 gång i timmen fram till 7 i normala fall.När börjar dom vakna tidigt? Våran tjej på 15 månader slocknar vid 21 och vaknar vid 8-9. ganska ny på det här.
Oooops!Fan också, nu blev pappa så full att han tappade klockan i glaset! (Nej inte fejkat, försökte balansera den på kanten igen men den ramla i)
Absolut!
Du vet vad vi brukar säga i G-shocktrådenDag 7. Jag trodde att allt var lugnt men nu börjar det klia i köpfingrarna
Jag skulle även rekommendera att testa när den kommer för att veta om det känns rätt!Du vet vad vi brukar säga i G-shocktråden
Köööööööööööööp!
Varit uppe sen 05.30, livet som småbarnsfarsa!
I know the drill. Sovmorgon idag till kl 06 rena lyxen
Du är inte ensam!
Tufft! Jag lyckades sova till 6.30 idag
Vaken tills 01:50, livet som småbarnsfarsa!
Samma här! Sovmorgon till 06.00 idag
När börjar dom vakna tidigt? Våran tjej på 15 månader slocknar vid 21 och vaknar vid 8-9. ganska ny på det här.
Nästan en sån som överlevarna här är med i utlottning om 1/4 va?Checkar in i tråden
Sista dagen av första veckan.
Köööp!Dag 7. Jag trodde att allt var lugnt men nu börjar det klia i köpfingrarna
Passar på att provcykla banan inför sommarenCykelvasan går väl på sommaren?
Skönt att höra att jag inte är ensam.Dag 7. Jag trodde att allt var lugnt men nu börjar det klia i köpfingrarna
Stort grattis Hoppas du även avslutar födelsedagen med den på armen, eller är det en lavett på ingång?Startar födelsedagen med denna på armen!
Gratulerar på födelsedagen och en riktigt snygg klocka på detStartar födelsedagen med denna på armen!
Bra start! Stort grattis på födelsedagenStartar födelsedagen med denna på armen!
05 här också, inte ens ljust ute! Tiden är inte det värsta så mycket som hur trött han kommer att vara vid lunchtidVarit uppe sen 05.30, livet som småbarnsfarsa!
Startar födelsedagen med denna på armen!
Du kan få en du oxå..Skönt att höra att jag inte är ensam.
Punchrullens dag sa du?
Godmorgon. Packning på, nu skall vi ut och gå. Morgonpromenad stundar denna "punchrullens dag" Ha,re bra //
(Se dig alltid noga för. Annars kan du kliva på en del av skogen som av misstag kommit bort.//Nalle Puh)
Grattis på bemärkelsedagen.Startar födelsedagen med denna på armen!
Vår tjej på 14 mån har alltid slocknat mellan 18-19 och vaknat kring 5. Är nog relativt normalt. De brukar sova kring 11 tim per natt. Har funderat på att natta henne senare för att få mer sovmorgon. Insåg dock att vi uppskattar att få kvällarna iställetNär börjar dom vakna tidigt? Våran tjej på 15 månader slocknar vid 21 och vaknar vid 8-9. ganska ny på det här.
Fasen oxå..
pingviner kan också slappa till bra!
P-rulle...... hm...Punchrullens dag sa du?
God morgon, nu kör vi dag 7 med ytterligare en dm snö sen igår!
De är ju sjukt roliga hahaha!Fasen oxå..
Min sjuka hjärna spårade ur direkt och tankarna gick osökt till Pinguparodierna som finns på tuben...
Extremt obarnvänliga som jag INTE tänker länka till
Dag 7. Jag trodde att allt var lugnt men nu börjar det klia i köpfingrarna