GrattisStartar födelsedagen med denna på armen!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisStartar födelsedagen med denna på armen!
![]()
GrattispådanStartar födelsedagen med denna på armen!
![]()
Som fembarnsfar kan jag bara säga... Kanon! Finns inget bättre än en tupplur på soffan efter lunch med en plutt på magen.05 här också, inte ens ljust ute! Tiden är inte det värsta så mycket som hur trött han kommer att vara vid lunchtid
![]()
Samma märke men en DaltonNästan en sån som överlevarna här är med i utlottning om 1/4 va?![]()
UnderbartInga fake news här inte! Alla citat jag postar är äkta. Googla så får du flera källor. Just denna publicerades i en intervju i Playboy 2004.
En klocka endast, oaktat antal armarTeknisk fråga (kanske står någon stans i dessa 181 sidor) når man ha flera klockor på sig och fortfarande va med? En på varje arm..
Jag skulle även rekommendera att testa när den kommer för att veta om det känns rätt!![]()
Behöver ju inte länka. Kan ju räcka om du beskriver dina sökord så att alla kan ta del av underhållningen...Fasen oxå..
Min sjuka hjärna spårade ur direkt och tankarna gick osökt till Pinguparodierna som finns på tuben...
Extremt obarnvänliga som jag INTE tänker länka till![]()
Grattis!!Startar födelsedagen med denna på armen!
![]()
Grattis på födelsedagen!Startar födelsedagen med denna på armen!
![]()
Uppstigning kl 5 är standard. Pga icke-barnkompatibel klocka är jag som sagt klocklös rätt mycket.
Ska bara köpa lite lotter innan jag kastar in handduken.
![]()
/B
Uppstigning kl 5 är standard. Pga icke-barnkompatibel klocka är jag som sagt klocklös rätt mycket.
Ska bara köpa lite lotter innan jag kastar in handduken.
![]()
/B
Stort grattis! Tjusig klocka!Startar födelsedagen med denna på armen!
![]()