Braaaa, jag försökte själv men insåg att det låg utanför mina kunskaper, så bäste batman får söka vidare själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Braaaa, jag försökte själv men insåg att det låg utanför mina kunskaper, så bäste batman får söka vidare själv
Ok. Nog med dumheterna. Testar tejpen idag.Var bara tvungen att på något litet vis stilla mina behov ett litet tag iallafall. Batman får sätta igång med det juridiska arbetet...
@BernsEn kompis undrar; Om man köper en lott och "råkar" åka ut dagen efter, är man då fortfarande med i lotteriet?
Tack!En kompis undrar; Om man köper en lott och "råkar" åka ut dagen efter, är man då fortfarande med i lotteriet?
Skönt att låta frustrationen gå ut över något - BJÖRKJÄVEL!!
Pingu + parodi funkar braBehöver ju inte länka. Kan ju räcka om du beskriver dina sökord så att alla kan ta del av underhållningen...
❤Ok. Nog med dumheterna. Testar tejpen idag.Var bara tvungen att på något litet vis stilla mina behov ett litet tag iallafall. Batman får sätta igång med det juridiska arbetet...
Grattis på födelsedagen!Dags för kaffe i solen på balkongen
Ja. Om man har grön skyllt när man köper så får man vara med även om man åkt ut innan dragningen.
Ja. Om man har grön skyllt när man köper så får man vara med även om man åkt ut innan dragningen.En kompis undrar; Om man köper en lott och "råkar" åka ut dagen efter, är man då fortfarande med i lotteriet?
❤Jaha, om det ska vara på det sättet så.
Jaha, om det ska vara på det sättet så. Ingen behöver väl den här dumma tråden. Rent trams. Jag behöver den iallafall inte!
Och förresten gick jag bara med för att ni andra inte skulle ha klarat er utan mig. MEN NU FÅR NI KLARA ER SJÄLVA!
Grilltime
Såväl 356an som bundet mår bra av att användas. Snyggt!Fortfarande kalla handen åt andra klockor
Blir belönad med att tidhållningen stadigt blir bättre, den verkar uppskatta uppmärksamheten, råkade snegla lite på min santos tidigare idag och då tappar man en tiondel direkt