Jag förstår det. Du har ju varit utan klocka i en vecka...Måste erkänna att det har varit en tuff vecka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår det. Du har ju varit utan klocka i en vecka...Måste erkänna att det har varit en tuff vecka!
Me likey
Något sånt här hade jag nog tänkt mig att det skulle bli med bandbytet, likt ett Kinderegg. Något som uppfyller tre önskningar på en gång. Ett spännande band som man kan leka med (byta till) och som ger OWG-klockan ett spektakulärt utseende. Kanske smakar det också choklad om man tuggar på det lite? Riktigt så blev det nu inte men det får sitta på ett par dagar som omväxling, i den andra ”svåra” veckan, tror jag.
Min första beställning från Litauen någonsin, kanske också den enda?
Normalpris €22 och äkta läder. Jag fick det dock till ett lägre pris, inklusive frakt. Ett kap?
Men det är ju hela 30mm brett och lug width på CWC:n är blott 18,5mm. Hur skall detta gå?
Jo såhär, eftersom det är ett BUND-liknande band med skruvinfästning av bandöglor som viks runt de fasta bandstiften.
Snyggt? Njaa, men med sin väl tilltagna bredd så sitter det verkligen bra och säkert runt handleden.
OWGMTDag #7 - Still going strong!
Håller med doktorn. Och coolt och snyggt också! Passar finfint på den klockan.
Något sånt här hade jag nog tänkt mig att det skulle bli med bandbytet, likt ett Kinderegg. Något som uppfyller tre önskningar på en gång. Ett spännande band som man kan leka med (byta till) och som ger OWG-klockan ett spektakulärt utseende. Kanske smakar det också choklad om man tuggar på det lite? Riktigt så blev det nu inte men det får sitta på ett par dagar som omväxling, i den andra ”svåra” veckan, tror jag.
Min första beställning från Litauen någonsin, kanske också den enda?
Normalpris €22 och äkta läder. Jag fick det dock till ett lägre pris, inklusive frakt. Ett kap?
Men det är ju hela 30mm brett och lug width på CWC:n är blott 18,5mm. Hur skall detta gå?
Jo såhär, eftersom det är ett BUND-liknande band med skruvinfästning av bandöglor som viks runt de fasta bandstiften.
Snyggt? Njaa, men med sin väl tilltagna bredd så sitter det verkligen bra och säkert runt handleden.
Så snygg klocka!Suben sitter på som den ska
Åhh nej. Ingen risk, Den ska vara med ett bra tag tillTänkte du elda upp klockan?
Dag 7. Jag trodde att allt var lugnt men nu börjar det klia i köpfingrarna
(VII.III)Lite klent att så många redan hoppat av, seriöst....hur svårt är det?
....välj bara rätt klocka
Det är väl säkrast med den dykaren?Dag VII.II
går som en dans. Får man ta av klockan från armen när man badar??
En månad, en klocka, en tråd, ett band och bonus om du byter handled mot den normala "klockbärhandleden"//Lite klent att så många redan hoppat av, seriöst....hur svårt är det?
Dryga timmen kvar, så än är det inte för sent! Lägg bud direkt här i trådenGodmorgon galningar! Glöm ej - sista dagen att bjuda på den här! Oaktat värdet, pengarna går till något bra så buda på!
Budet just nu - 600kr av mister @erdeljan
Avslutad - Pulsar Chrono quartz 100M - säljes till välgörande ändamål!
Använd fem dagar lite drygt. ”Känd” från #OWGMARCH. Säljes nu till högstbjudande, där hela försäljningssumman går oavkortat till insamlingen till Min Stora Dag (https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021). Följ gärna galenskapen i tråden...klocksnack.se
Vart ligger utmaningen i det då?Lite klent att så många redan hoppat av, seriöst....hur svårt är det?