• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Godmorgon KS, hoppas alla haft en trevlig helg! Då startar vi vecka 2! Använde faktiskt aldrig någon klocka igår 😱 men här kommer dagens och lördagens bilder!

IMG_20210306_152429__01-01.jpeg
IMG_20210308_072924__01-01.jpeg
Oops! Står i reglerna att man ska använda klockan varje dag... 😗

Jag ger upp....

....klarar inte av takten i denna tråd längre.

Men med OWG klockan går det faktiskt hur bra som helst :happyhappy:
Jag måste faktiskt säga att det är skönt att inte behöva fundera på vilken klocka man skall ta på morgonen, och trots att denna utmaning kändes svår i början så är jag nu rätt övertygad om att jag kommer att klara månaden ut. Gillar faktiskt Suben mer än någonsin för tillfället!

image.jpg

Oops! Står i reglerna att man ska använda klockan varje dag... 😗

Är det så? Jag är safe, kör ju dygnet runt. Men har sett det i engelska reglerna, men inte här i tråden. 🦇 ta fram regelboken igen 🙂
@Staafen

@Berns får nog återkomma med svar här tror jag. 😃
Om jag ska vara ärlig så var det nog en lite slarvig översättning av mig. Med ”varje dag” var tanken att det inte skulle vara någon annan klocka, inte att man åker ur för att man glömde klockan hemma när man åker till jobbet eller liknande.
Bra att ni testar reglerna. De behöver förtydligas!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp