Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag ska vara ärlig så var det nog en lite slarvig översättning av mig. Med ”varje dag” var tanken att det inte skulle vara någon annan klocka, inte att man åker ur för att man glömde klockan hemma när man åker till jobbet eller liknande.
Bra att ni testar reglerna. De behöver förtydligas!
Nu jäklar börjar det vina batslaps till både höger och vänster
Med den där i lådan förstår jag det... vilken tavla! Ref?#Owgfail. Går inte att ha en Swatch en hel månad. Ovärdigt.. .
Gör det? Det har jag missat isåfall, trodde bara det var att man inte fick använda någon annan klocka..
Man gör ju vad man kan! Måste beställa lite nya band till dinkan.Variation
Om jag ska vara ärlig så var det nog en lite slarvig översättning av mig. Med ”varje dag” var tanken att det inte skulle vara någon annan klocka, inte att man åker ur för att man glömde klockan hemma när man åker till jobbet eller liknande.
Bra att ni testar reglerna. De behöver förtydligas!
@Staafen nu går handen varm!Aaaaand I’m out. Livet är för kort för swatch.
Flava flav in the house!!!NSFW Måndag
Farbror @Denke var för långsam, någon var tvungen att imiteraFlava flav in the house!!!
Bästa hittills
Vet inte om jag ska gratulera eller beklaga. Jag tror jag är glad att du inte kan posta mer bilder på den! Det var riktigt jobbit!Har sålt min OWG, går med posten idag Plan B enligt regelboken?
vänta tills fredag mejTGangsta måndag, respekt yo!
Den lär nog dyka upp på en annan handled inom kortVet inte om jag ska gratulera eller beklaga. Jag tror jag är glad att du inte kan posta mer bilder på den! Det var riktigt jobbit!
Det är ett heltidsjobb att vara med i OWGmarchHar vart borta sedan lördag kväll och har nu 18 sidor att läsa igenom
(det måste ju läsas, man vill inte missa när folk får lavetter)
Aaaaand I’m out. Livet är för kort för swatch.