• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Promenad och lite lugn och ro innan lillan vaknar och det blir fullt ös igen😂✌️
8807438C-2F92-4D12-95C9-F5313754540F.jpeg

Allt har varit frid och fröjd nu några dagar. Jag och Musse har haft det rätt så bra! Igår kväll bestämde jag mig också vilket nästa klocka ska bli när mars är slut och lite mer pengar rullat in. Men vad händer då idag? Jo se på fan att just den klockan dyker upp på köp och sälj i forumet idag... Asså gudarna frestar mig så de bara smäller om det!!
Men ja ska hålla mig och får istället nöja mig med min "fina"... ja vad nu detta är...
158432609_262734815314718_2487809668469294361_n.jpg

På den åttonde dagen blev det bandbyte, inte så mycket för att jag inte trivdes med meshet men det kändes som att jag behövde göra någonting för att hänga med i tråden. Hade nog kunnat köra meshet månaden ut faktiskt. Gummit är dock oerhört bekvämt det med så ingen fara på taket...

77915747-799E-4783-ACF3-95B7802EDF51.jpeg F411CE44-F3C3-4909-8D9B-EB64E6D7E111.jpeg 64D1A5D4-D394-4F0E-BDA1-883788D52B6C.jpeg
CD40C7BD-A76E-4729-B5D8-DE60D2BBDB4C.jpeg

Allt har varit frid och fröjd nu några dagar. Jag och Musse har haft det rätt så bra! Igår kväll bestämde jag mig också vilket nästa klocka ska bli när mars är slut och lite mer pengar rullat in. Men vad händer då idag? Jo se på fan att just den klockan dyker upp på köp och sälj i forumet idag... Asså gudarna frestar mig så de bara smäller om det!!
Men ja ska hålla mig och får istället nöja mig med min "fina"... ja vad nu detta är...
158432609_262734815314718_2487809668469294361_n.jpg

Vad skulle möjligen kunna locka dig bort från kvalitetsuret du besitter :eek:?

Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.

Har också varit sugen på Airman sedan jag såg TGVs video om historiken kring modellen. Men har ännu inte fått tummen ur (höhö) :(

Har också varit sugen på Airman sedan jag såg TGVs video om historiken kring modellen. Men har ännu inte fått tummen ur (höhö) :(
Historiken är frän! De är också en sån där klocka jag kollat på under en lång tid och känt att "jag vill tycka om den, men de är något som inte klickar". Och igår kväll såg jag fler bättre bilder, och då klickade det..
Bara att köpa nu och be honom skicka sista mars. Inga problem!
Hahahah... Jäklar vilket fint stöd man får här! Man får hoppas att ni aldrig hamnar som stödperson i en AA-grupp ;)
Men ja fan kanske man ska slå till ändå... Får fundera på de här!

Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.
Du är stark! Jag nästan förväntar mig att min akilleshäl dyker upp till salu, då är jag KÖRD kan jag säga, och tar emot en lavett med ett smil!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp