Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt har varit frid och fröjd nu några dagar. Jag och Musse har haft det rätt så bra! Igår kväll bestämde jag mig också vilket nästa klocka ska bli när mars är slut och lite mer pengar rullat in. Men vad händer då idag? Jo se på fan att just den klockan dyker upp på köp och sälj i forumet idag... Asså gudarna frestar mig så de bara smäller om det!!
Men ja ska hålla mig och får istället nöja mig med min "fina"... ja vad nu detta är...
Berätta mer...Fick plötsligt sug efter en Planet Ocean igår men kämpar vidare!
För att du går igång på smisk?Ni förstår väl varför jag fick lämna
Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.Vad skulle möjligen kunna locka dig bort från kvalitetsuret du besitter ?
Säger som det brukar göras i G-Shocktråden: Köööööööööööööp!!!Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.
Hahaha tyyyyyyyst!! Behöver inte två djävular på axelnSäger som det brukar göras i G-Shocktråden: Köööööööööööööp!!!
säger som vanligt:Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.
Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.
Bara att köpa nu och be honom skicka sista mars. Inga problem!Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.
Historiken är frän! De är också en sån där klocka jag kollat på under en lång tid och känt att "jag vill tycka om den, men de är något som inte klickar". Och igår kväll såg jag fler bättre bilder, och då klickade det..Har också varit sugen på Airman sedan jag såg TGVs video om historiken kring modellen. Men har ännu inte fått tummen ur (höhö)
säger som vanligt:
Hahahah... Jäklar vilket fint stöd man får här! Man får hoppas att ni aldrig hamnar som stödperson i en AA-gruppBara att köpa nu och be honom skicka sista mars. Inga problem!
Fem dagar tog det tills det blev bandbyte. Egentligen är det ju länk Expy ska vara på, men Nato är inte så jäkla dumt heller
Visade min sambo hur Expyn blev med natot:
"Fin, va?"
"Den ser ut som en Ur&Penn-klocka. Inte som en klocka som kostar 30 000"
Höll tyst om priset, och bytte tillbaka till länk.
Aha, lokal dialekt, vi i Sinntråden kör mest med "Tjöööööööp!!"Säger som det brukar göras i G-Shocktråden: Köööööööööööööp!!!
Du är stark! Jag nästan förväntar mig att min akilleshäl dyker upp till salu, då är jag KÖRD kan jag säga, och tar emot en lavett med ett smil!Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.
Jag tycker absolut du ska slå till på en Airman ;-)Ja Musse är svår att slå i kvalité och funktionalitet, men @Mazdak Airman lockar så de bara smäller om det! Men köper jag den nu så äre kört... Så får släppa den jäveln och hoppas på att de dyker upp någon ny sen.
Får den stanna nu då? Annars går jag på @Staafen 's linje och det där med spankingNi förstår väl varför jag fick lämna