Jag är ju ute men vassegoEn Halios till på sida 200, baraföratt, @BorisTheSpider släng upp din med på bordet
japp, läser allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är ju ute men vassegoEn Halios till på sida 200, baraföratt, @BorisTheSpider släng upp din med på bordet
japp, läser allt
WOW, snygg kombo!!Det är måndag, alla älskar en 356
Hahah kom igen! Ingen kommer få veta.Dag 8: när @Jakob Häll önskar wristshot på objektet som man har till salu, men man inte kan då man är med i OWG March
OWG-tråden är KS egna sandlådaTillbaka i sandlådan efter sisådär 30 år
Va inne å köpte lite lotter. Gick ju bra sist.Dags för veckans lottförsäljning
Kom och köp
https://www.owgmarch.com/2021/03/06/swedish-raffle-week-2/
Massa fina priser den här veckan också.
Haha modigt att ha klocklådan framme! Mina är då undangömda i den mörkaste vrån.Så jävla nära nyss!
Satt och googlade Seiko Samurai och lug to lug-mått. Hmm... jag kan ju jämföra med min Certina DS Action för att få in känslan. Jag hann resa mig och ta ett par steg mot klocklådan innan jag distinkt ryggade tillbaka. Helvete vad lätt med ett snedsteg om inte huvudet är in the game
2 lotter fixadeDags för veckans lottförsäljning
Kom och köp
https://www.owgmarch.com/2021/03/06/swedish-raffle-week-2/
Massa fina priser den här veckan också.
Börjar bli segt nu...
Har funderat en del på känslorna den 1a april.Håller med dig, börjar bli jädrigt tråkigt! Med som en bonus kanske man uppskattar sina övriga klockor mer när utmaningen är avklarad ?
Det är på gång. De uppdateras var tredje dag vilket blir idag.La märke till från deltagarlistan att det är en del som måste få sina banners uppdaterade till en röding
Hoppas det gick bra!Dag 8 - Arbetsintervju håll tummarna!
Det låter riktigt risky, vad blev det?Passade även på att köpa en ny klocka idag, som kommer i veckan. PRX var inte tillräckligt frestande nog Se om den kan förstöra smekmånaden med Ploppen
Fick äntligen napp på en Grand Seiko som jag suktat ett tag efter! Kommer bli tufft att hålla sig i över 2 veckor utan att testa Får be till klock-gudarna att den är skitful eller att jag på något sätt kan hålla migDet låter riktigt risky, vad blev det?
Tanken har även slagit mig. Det gäller att vara med så man inte goofar!Så jävla nära nyss!
Satt och googlade Seiko Samurai och lug to lug-mått. Hmm... jag kan ju jämföra med min Certina DS Action för att få in känslan. Jag hann resa mig och ta ett par steg mot klocklådan innan jag distinkt ryggade tillbaka. Helvete vad lätt med ett snedsteg om inte huvudet är in the game
Vilken av alla skitfula GS är det?Fick äntligen napp på en Grand Seiko som jag suktat ett tag efter! Kommer bli tufft att hålla sig i över 2 veckor utan att testa Får be till klock-gudarna att den är skitful eller att jag på något sätt kan hålla mig