• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Check in, TissotTisdag passar ju bra idag.
16164862005163873247436696380482.jpg
 
Det där får ju bund att framstå som helt normalt :). Coolt!
Ja, och eftersom "Rapid Watch Cover" inte fysiskt sitter samman med klocka och armband utan bara är ett yttre skydd så kan man i praktiken köra BUND med ett sånt här skydd utanpå och bli dubbelcool. :cigar::cigar: Har på min promenad till jobbet släpat armen längs med betongväggar, gett mig in i handgemäng med förbipasserande och slutligen ålat mig sista biten fram till inpasseringen. Inte en repa på plexiglaset, så det fyller uppenbarligen sin funktion.

B16E21E1-27B1-46A3-8746-090E723682BC.jpeg
F38C7D4E-577A-4A13-B49C-514F8124BD55.jpeg
7D3C4B83-0C66-4B38-86B7-B25F81BE4E09.jpeg
 
Börjar bli mer och mer gnäll i tråden om hur jobbigt å tråkigt det är. Själv har jag inte tröttnat men ska så klar bli kul att få byta. Är mer sugen på att testa lite nytt än att rota i lådan. Det kanske tyder på att man borde sälja av lite 🤔 Vi får se hur det känns nästa vecka.

Börjar bli bättre från förkylningen, fick testsvar igår kväll som visade att jag inte har covid, fint väder, bara dagar kvar till F1 premiären 😍
DSC00705.jpg
 
Börjar bli mer och mer gnäll i tråden om hur jobbigt å tråkigt det är. Själv har jag inte tröttnat men ska så klar bli kul att få byta. Är mer sugen på att testa lite nytt än att rota i lådan. Det kanske tyder på att man borde sälja av lite 🤔 Vi får se hur det känns nästa vecka.

Börjar bli bättre från förkylningen, fick testsvar igår kväll som visade att jag inte har covid, fint väder, bara dagar kvar till F1 premiären 😍
DSC00705.jpg
Kan bara hålla med dig, tycker OWGM gått lätt som en plätt! Men förstår varför det går så lätt för dig, den där är ju helt grym och en perfekt OWG-klocka, passar till allt😍
 
Kan bara hålla med dig, tycker OWGM gått lätt som en plätt! Men förstår varför det går så lätt för dig, den där är ju helt grym och en perfekt OWG-klocka, passar till allt😍
Tack! Jag va lite stressad innan över valet men det va nog inte så dumt. Känns betydligt mer allround än jag trodde. Speciellt nu när jag tom har ett stål-alternativ i meshen jag köpte av @Staafen.

Hur känner du själv med din GS. Har du fått till passformen på länken? Brukar ju vara lite trixigt med GS pga brist på mikrojusteringar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp