• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Check-in med lite sommarfeeling :cool: ☀️


20210323_090725.jpg
 
Tack! Jag va lite stressad innan över valet men det va nog inte så dumt. Känns betydligt mer allround än jag trodde. Speciellt nu när jag tom har ett stål-alternativ i meshen jag köpte av @Staafen.

Hur känner du själv med din GS. Har du fått till passformen på länken? Brukar ju vara lite trixigt med GS pga brist på mikrojusteringar.
Inte alls dumt, är den vattentät till 10ATM också?
Önskar jag kunde svara på det, men har ju inte hunnit testa min GS, köpte den under mars. Så den ligger så fint i en låda och väntar till 1 april. Håller tummarna för att jag ska kunna få den att sitta skönt runt handleden🙏
 
Bäpplen och Bapelsiner, Blev så förvirrande hålla isär begreppen!!!!
Vad blev mitt fall? Ytterligare en Äppelklocka! Denna fruktkorg, den tar aldrig slut.
Var på en walk-'n-talk med @chrisandcode då det framkommer jag bär en Äppelklocka på var hand!!!..... ja man skulle ju vara snäll med ogifta frun o samla steg även på hennes klocka så den skulle knäcka ett ägg till hennes Pokemon Go då de synkat ihop sig. Var tydligen tröttare än jag trodde då jag stegade ut i go vädret idag.
efter en välförtjänt svidande kind får man dra på sig en Grand Seiko som plåster på såren iaf.
Kämpa kvarvarande Äppelklockor, kämpa!

23_01.jpg
 
Inte alls dumt, är den vattentät till 10ATM också?
Önskar jag kunde svara på det, men har ju inte hunnit testa min GS, köpte den under mars. Så den ligger så fint i en låda och väntar till 1 april. Håller tummarna för att jag ska kunna få den att sitta skönt runt handleden🙏
Jag gjorde i alla fall ett ärligt försök att sätta dit dig med GS:en men den gubben gick inte 🤣
Den ska klara 10ATM. Har försökt förstå vad skillnaden är mellan dom som är 10ATM och "Splash Resistant" med liknande boett men inte riktigt listat ut det.
 
Bäpplen och Bapelsiner, Blev så förvirrande hålla isär begreppen!!!!
Vad blev mitt fall? Ytterligare en Äppelklocka! Denna fruktkorg, den tar aldrig slut.
Var på en walk-'n-talk med @chrisandcode då det framkommer jag bär en Äppelklocka på var hand!!!..... ja man skulle ju vara snäll med ogifta frun o samla steg även på hennes klocka så den skulle knäcka ett ägg till hennes Pokemon Go då de synkat ihop sig. Var tydligen tröttare än jag trodde då jag stegade ut i go vädret idag.
efter en välförtjänt svidande kind får man dra på sig en Grand Seiko som plåster på såren iaf.
Kämpa kvarvarande Äppelklockor, kämpa!

23_01.jpg
@Staafen get reaaaddyyyy to ruuuumbleeeee
 
Jag gjorde i alla fall ett ärligt försök att sätta dit dig med GS:en men den gubben gick inte 🤣
Den ska klara 10ATM. Har försökt förstå vad skillnaden är mellan dom som är 10ATM och "Splash Resistant" med liknande boett men inte riktigt listat ut det.
Haha bra försök, men tyvärr för dig så är jag trogen till Ploppen😉
Ja men då är det ju officiellt, perfekta OWG-klockan. Funkar som vardagsklocka, dressklocka och du kan till och med ta en simtur med den!
 
Bäpplen och Bapelsiner, Blev så förvirrande hålla isär begreppen!!!!
Vad blev mitt fall? Ytterligare en Äppelklocka! Denna fruktkorg, den tar aldrig slut.
Var på en walk-'n-talk med @chrisandcode då det framkommer jag bär en Äppelklocka på var hand!!!..... ja man skulle ju vara snäll med ogifta frun o samla steg även på hennes klocka så den skulle knäcka ett ägg till hennes Pokemon Go då de synkat ihop sig. Var tydligen tröttare än jag trodde då jag stegade ut i go vädret idag.
efter en välförtjänt svidande kind får man dra på sig en Grand Seiko som plåster på såren iaf.
Kämpa kvarvarande Äppelklockor, kämpa!

23_01.jpg
@Staafen ...plingplong

1616493508764.png
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp