Tur då att du har @Staafen 's klocka i reservSå dumt att det måste vara sant!
För det är den jag menade.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur då att du har @Staafen 's klocka i reservSå dumt att det måste vara sant!
Den är grymt fin...Sjukt sugen på att dra på mig en klocka med länk nu!!!!!
Tack. Kan vara en av Breitlings bästa någonsin, men får oftast för lite handelstidDen är grymt fin...
Då är det dags att lämna den till en annan handled.Tack. Kan vara en av Breitlings bästa någonsin, men får oftast för lite handelstid
Nä, jag har flippat för mycket bra klockor på tok för snabbt genom åren. Har lugnat ner mig lite med tidenDå är det dags att lämna den till en annan handled.
Tredje klockbytet idag, livet är fantastiskt
Jag vill inte va den som är den.. Eller vem försöker ja lura, de är klart ja vill! Borttappad klocka = ingen klocka = NWG = Batslap. Solklart!
Solklart!!
Alltså, wrestling måste väl ändå vara en av de fånigare grejerna i världen...Höj dem till skyarna för att smällen ska kännas
edit. jag menar självklart INTE de små fladdermössen
Påhitt och fjanteri!Alltså, wrestling måste väl ändå vara en av de fånigare grejerna i världen...
Grattis!Dag 27.
Börjar nästan gilla det här med OWGM, eller jag älskar iallafall utlottningarna. Vinst för andra gången igår. Måste passa på att tacka @Berns för hans extremt bra val av dragna vinstlotter!
Nu ska vi bara överleva med den här. Undrar hur expertisen ställer sig till det?
Oh, by the way
”I don't think science knows, actually.”
Du och jag kompis
Ska du inte köra ett rött band för att matcha en viss banner?
Känns som att det bränner i fickan nu! Köpsuget är starkt?Dag 27.
Fick hem denna igår, nu blir suget säkert mindre.