S
Staafen
Guest
Extremt!Känns som att det bränner i fickan nu! Köpsuget är starkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Extremt!Känns som att det bränner i fickan nu! Köpsuget är starkt?
Jag tar mig friheten att svara i @Berns ställe då svaret är uppenbart. Och JA, det är korrekt uppfattat. Det är den mest riggade lottodragningen ever.
Dag 27.
Börjar nästan gilla det här med OWGM, eller jag älskar iallafall utlottningarna. Vinst för andra gången igår. Måste passa på att tacka @Berns för hans extremt bra val av dragna vinstlotter!
Nu ska vi bara överleva med den här. Undrar hur expertisen ställer sig till det?
Oh, by the way
”I don't think science knows, actually.”
Allt är en konspiration! Allt!Jag tar mig friheten att svara i @Berns ställe då svaret är uppenbart. Och JA, det är korrekt uppfattat. Det är den mest riggade lottodragningen ever.
Får se hur mycket jag tar med 58:an på dagens äventyr. Lite motorsågsköra och allmänt stockbärande står på agendan. Ett jobb som normalt överlåtes åt g-spoten, förlåt menar g-shocken. Ser dock ut att bli en fin dag här i Sörmland.
Jag kanske skulle passa på?Extremt!
I Steffos soffa, eller hur var det ? //Vad säger ni, uppesittarkväll på onsdag?
Eventuellt kommer vi köra live på Instagram som vid lottdragningen.
Är det straffar?De tre sista flyttar idag, kommer bli tomt här hemma!
Bra val av klocka att åka ut med dock!Fickuret är försvunnet. Angivarna @Mic1 och @Jakob Häll verkar ju dessutom ha rätt. Så...
F**k This shit, I’m off to Narnia! Denke out!
Nu får du ge en jävla hård lavett @StaafenFickuret är försvunnet. Angivarna @Mic1 och @Jakob Häll verkar ju dessutom ha rätt. Så...
Ja, där bör det åtminstone bli lite stilpoäng!Bra val av klocka att åka ut med dock!
Och den fungerar ju nu dessutomJa, där bör det åtminstone bli lite stilpoäng!
Och den fungerar ju nu dessutom
Bra att du får lite fart på @Staafen och Båtsman oxå.. Dom har haft det lite för lugnt på sistoneJapp. Känner mig ändå lite som en vinnare!
En klocka du fick gå till "uris" att fixa till och pådyvlad av ... hm, hm ! Inga namn nämnda här. (Sekretessklassificerade uppgifter) //Ja, där bör det åtminstone bli lite stilpoäng!
Bara KÖÖÖÖÖÖÖÖP som vi säger i G-shocktrådenJag kanske skulle passa på?
Det var otippat men allt kan tydligen hända i denna utmaning!Fickuret är försvunnet. Angivarna @Mic1 och @Jakob Häll verkar ju dessutom ha rätt. Så...
❤Fickuret är försvunnet. Angivarna @Mic1 och @Jakob Häll verkar ju dessutom ha rätt. Så...
En klocka du fick gå till "uris" att fixa till och pådyvlad av ... hm, hm ! Inga namn nämnda här. (Sekretessklassificerade uppgifter) //