• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grattis!

Är lottningen riggad @Berns ?
Jag tar mig friheten att svara i @Berns ställe då svaret är uppenbart. Och JA, det är korrekt uppfattat. Det är den mest riggade lottodragningen ever.

Får se hur mycket jag tar med 58:an på dagens äventyr. Lite motorsågsköra och allmänt stockbärande står på agendan. Ett jobb som normalt överlåtes åt g-spoten, förlåt menar g-shocken. Ser dock ut att bli en fin dag här i Sörmland.
42864B86-E084-4752-BBD9-ACE0BC29CCF4.jpeg

Dag 27.

Börjar nästan gilla det här med OWGM, eller jag älskar iallafall utlottningarna. Vinst för andra gången igår. Måste passa på att tacka @Berns för hans extremt bra val av dragna vinstlotter! ;)

Nu ska vi bara överleva med den här. Undrar hur expertisen ställer sig till det?

BF9EF905-31D8-44C4-A2D1-49C99B514024.jpeg

Oh, by the way
528DC6B8-5C06-43FF-B6A7-523586FF0E44.jpeg

”I don't think science knows, actually.”

Grattis!

Är lottningen riggad @Berns ?

Jag tar mig friheten att svara i @Berns ställe då svaret är uppenbart. Och JA, det är korrekt uppfattat. Det är den mest riggade lottodragningen ever.

Får se hur mycket jag tar med 58:an på dagens äventyr. Lite motorsågsköra och allmänt stockbärande står på agendan. Ett jobb som normalt överlåtes åt g-spoten, förlåt menar g-shocken. Ser dock ut att bli en fin dag här i Sörmland.
42864B86-E084-4752-BBD9-ACE0BC29CCF4.jpeg
Allt är en konspiration! Allt!
//Qanon

En klocka du fick gå till "uris" att fixa till och pådyvlad av ... hm, hm ! Inga namn nämnda här. (Sekretessklassificerade uppgifter) // ;) ;) ;)

Exakt! Håller på att spela in ett granskande poddavsnitt om hela den här soppan. Det har pågått en hel del märkligheter kring tävlingsupplägget och särskilt tävlingsledningen som behöver kommas fram.

Jag säger inte att jag har videobevis på hur @Staafen och @Berns sitter och provar klockor med kända klockhandlare samtidigt som champagnen och drinkarna flödar. Men det skulle inte förvåna mig om videobevisen dyker upp... 🤣

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp