Fortfarande samma klocka som imorse, men imorgon åker Bondlajvarklockan fram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om någon är sugen på Ploppen eller min SBGN001 kan ni ju skicka ett PM, någon av de två kommer tyvärr att säljas
Japp... Behöver sälja av pga bostadsköp, har lite för mycket pengar fast i klockor just nuMen du har ju bara lirat GS:en i en dag !?
Nej den där kan du inte gå runt med! Nästan lavettnivå på det.Damklockan blev faktiskt kvar, men paneraien åker nog snart på igen
Japp... Behöver sälja av pga bostadsköp, har lite för mycket pengar fast i klockor just nu
Hit me baby!!Nej den där kan du inte gå runt med! Nästan lavettnivå på det.
Fyfan, det är ju sådär lagomt kulJag förstår precis! Själv så ska jag snart betala en installation av en bergvärmepump
Om du säljer Ploppen så säljs väl den endast på läder...?Om någon är sugen på Ploppen eller min SBGN001 kan ni ju skicka ett PM, någon av de två kommer tyvärr att säljas
Ska den säljas?
Ja antingen Ploppen eller Grand Seikon kommer få lämna... Sugen?Ska den säljas?
Nice
Ja, jag är sugen men köpte precis nytt kök, badrum, och vardagsrumsmöbler så farbror är på noll. Men på fett plus hos frunJa antingen Ploppen eller Grand Seikon kommer få lämna... Sugen?
Nu grabbar tar vi en öl och glömmer OWG för ett tag, men vi byter inte...
klocka ännu ! // Ha,re bra
Jasså, då har du det nytt och fräsch hemma hos dig åtminstone, även om en Ploprof hade varit bättre en nytt kök va?Ja, jag är sugen men köpte precis nytt kök, badrum, och vardagsrumsmöbler så farbror är på noll. Men ja. Jag är jävligt sugen
Kööööööp! Så kan jag pika dig för lädret en gång om dan
Ja, helt klart men för att kunna fortsätta med det här galenskapen måste även frun få lite fina saker... köpte soffa och fåtölj för en plopp...Jasså, då har du det nytt och fräsch hemma hos dig åtminstone, även om en Ploprof hade varit bättre en nytt kök va?
Det är bara att köpa från kollegan iom har har renoverat så du slipper! Erbjud dinkan som delbetalning vet jag!Jasså, då har du det nytt och fräsch hemma hos dig åtminstone, även om en Ploprof hade varit bättre en nytt kök va?
Köper det, helt rätt! Nu blir det ”din tur” att köp nästa gång! Och då blir det en Plopp och ingen soffa eller sånt hahaJa, helt klart men för att kunna fortsätta med det här galenskapen måste även frun få lite fina saker... köpte soffa och fåtölj för en plopp...
Men som sagt happy wife happy life
Tur att man får byta kollegor under mars.Nästa år blir det banne mig ingen "skrikig" klocka inte. Det skall bli någonting väldigt väldigt tamt och tillbakadraget. Har fått en snubbe på samma avdelning att tro att jag är en hemlig AIK'are, för att jag bar en klocka i guld och svart under OWG. Så nu ger han mig alltid onda ögat när vi springer på varandra på jobbet
Snubben har säkert någon kompis som var med i OWG och fick en "batslap". //Tur att man får byta kollegor under mars.
Kan du inte flytta in i ploppen? Den är större än snittbostaden i Stockholm.Japp... Behöver sälja av pga bostadsköp, har lite för mycket pengar fast i klockor just nu