• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fortfarande samma klocka som imorse, men imorgon åker Bondlajvarklockan fram 😍

PXL_20210401_161137552.PORTRAIT.jpg

Puh. Skönt att det är över. Jag tog som sagt en forumpaus nästan hela mars och det var ännu jobbigare än att inte få byta klocka.

Njuter av friheten nu och har varvat två olika klockor idag, en nybyggd 5030-mod och X-33 som fick nya batterier hos Erikssons idag...

Tack för ett underbart event! Även om jag inte har hängt här så har jag lyssnat på rapporteringen i Urbildningsradion. Jag är med nästa år igen!

11.jpg
IMG_20210401_181529.jpg

ARSF.000149.jpg

Då var det dax att backa i skydd och maskera.Tackar @Berns och @Staafen för denna OWG omgång. Vad händer nu då? Ja den där "herr Batman" alias @xxxxxxx har lite att pyssla med enligt nedan till nästa OWG 2022...

IMG_5941.jpeg

Min årsklocka kommer få vila lite framöver och snart dax att jag lyfter på nätet för några andra "watches" så de träder fram. Det får framtiden utvisa i någon annan tråd.

Ha,re bra // :pompus:

Senast ändrad:
Nästa år blir det banne mig ingen "skrikig" klocka inte. Det skall bli någonting väldigt väldigt tamt och tillbakadraget. Har fått en snubbe på samma avdelning att tro att jag är en hemlig AIK'are, för att jag bar en klocka i guld och svart under OWG. Så nu ger han mig alltid onda ögat när vi springer på varandra på jobbet :hilarious:

Nästa år blir det banne mig ingen "skrikig" klocka inte. Det skall bli någonting väldigt väldigt tamt och tillbakadraget. Har fått en snubbe på samma avdelning att tro att jag är en hemlig AIK'are, för att jag bar en klocka i guld och svart under OWG. Så nu ger han mig alltid onda ögat när vi springer på varandra på jobbet :hilarious:
Tur att man får byta kollegor under mars. 😁

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp