• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om någon är sugen på Ploppen eller min SBGN001 kan ni ju skicka ett PM, någon av de två kommer tyvärr att säljas😬
443D12F2-A396-4676-81A8-6190DB5EFBAC.jpeg
ECA1BE80-4589-4E87-B6C5-6F81C15F37F6.jpeg
Har precis köpt. Annats hade jag varit sugen på båda. Måste nog hålla igen lite nu :(

Håller du kurser i klockflippning? Jag känner att jag har mycket att lära 😀
Absolut, brukar åka runt och föreläsa om hur du blir en mästare i klock-flippning. Men med tanke på rådande omständigheter så sker föreläsningarna via Microsoft Teams😝 Redo att boka in dig? Men passa dig, för då lär du inte ha en klocka kvar från nuvarande samlingen inom ett par veckor😂

Håller du kurser i klockflippning? Jag känner att jag har mycket att lära 😀

Absolut, brukar åka runt och föreläsa om hur du blir en mästare i klock-flippning. Men med tanke på rådande omständigheter så sker föreläsningarna via Microsoft Teams😝 Redo att boka in dig? Men passa dig, för då lär du inte ha en klocka kvar från nuvarande samlingen inom ett par veckor😂
Jag kan gästa kursen med ett par kortare föreläsningar:
Swishhistoriken - så tar du samtalet med banken.
Flippa den innan den landat - så säljer du en klocka innan du ens har fått hem den.

Jag bokar gärna in mig på nybörjarkursen ”sälj din första klocka”

Ja, jag är sugen men köpte precis nytt kök, badrum, och vardagsrumsmöbler så farbror är på noll. Men på fett plus hos frun
- Men ja. Jag är jävligt sugen
Och cigarrer till ett ungefärligt värde av en ploprof... Och nu har du lämnat landet för en påskvistelse i ditt mansion som du äger i ett exotiskt land! Det går bra för vissa... Själv får man röka fimpar här ute i min skogskoja i obygden

Och cigarrer till ett ungefärligt värde av en ploprof... Och nu har du lämnat landet för en påskvistelse i ditt mansion som du äger i ett exotiskt land! Det går bra för vissa... Själv får man röka fimpar här ute i min skogskoja i obygden
Förvisso, men du ska se att det ordnar sig om du bara anstränger dig LITE. Det kanske är lättare för mig som har gamla pengar... det blir liksom bara mera...

Förvisso, men du ska se att det ordnar sig om du bara anstränger dig LITE. Det kanske är lättare för mig som har gamla pengar... det blir liksom bara mera...
LITE?!? Kör ju mina 80h i veckan och satsade alla sparpengar i den där ”investeringen” du tipsade om!! När kommer utdelningen du lovade. Du sa att det inte var ett pyramidspel, men jag börjar fundera...

LITE?!? Kör ju mina 80h i veckan och satsade alla sparpengar i den där ”investeringen” du tipsade om!! När kommer utdelningen du lovade. Du sa att det inte var ett pyramidspel, men jag börjar fundera...
Det gjorde @llesurk också, han är inte heller helt nöjd med mina tips. Men jag sålde lagom då ni gick in... det var lite av syftet med tipset, hahah

Det gjorde @llesurk också, han är inte heller helt nöjd med mina tips. Men jag sålde lagom då ni gick in... det var lite av syftet med tipset, hahah
Mmm, det där gick bra. Tog barnens besparningarna för att få lite mer fart på dem. Nu är hälften borta, funderar på hur jag ska förklara det för frun, funderar på att sälja hennes bil för att täcka upp förlusterna, men svårt att förklara för frun varför hennes bil är såld med. Så känns lite kört...

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp