Artig nonetheless.Jag vet faktiskt inte! Den ena är några år äldre och civil, kanske är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Artig nonetheless.Jag vet faktiskt inte! Den ena är några år äldre och civil, kanske är det?
Kungens klocka med M-nummerTror eventuellt att det spårat ur lite!
Köpte en med M-nummer idag.
Den där finns ju inte kvar som en aktiv del i flygtjänstutrustningen. Det är stulna och M-nummermärkta Skydivers som jag har svårt för att se på forumet.Kungens klocka med M-nummer
säg inget till @Fliegerchronograph🚁
Hur var det med NI Skydiver utan siffror? Var väl en som florerade på forumet ?Den där finns ju inte kvar som en aktiv del i flygtjänstutrustningen. Det är stulna och M-nummermärkta Skydivers som jag har svårt för att se på forumet.
Aha, trodde det gällde M-nummermärkta klockor generellt.Den där finns ju inte kvar som en aktiv del i flygtjänstutrustningen. Det är stulna och M-nummermärkta Skydivers som jag har svårt för att se på forumet.
De ägs inte av staten/NI på samma sätt som de från Försvarsmakten gör. Personliga och därmed fria att säljas. Och ja, vet att en här på KS fick tag på en från NIHur var det med NI Skydiver utan siffror? Var väl en som florerade på forumet ?
Är det bara jag som saknar den här tråden? Ingen aning vad jag ska göra med all tid som blir över nu när jag inte har 12 sidor att plöja igenom varje dag
Jag saknar dem riktigt mycket!Är det bara jag som saknar den här tråden? Ingen aning vad jag ska göra med all tid som blir över nu när jag inte har 12 sidor att plöja igenom varje dag
Har det florerat sådana på KS alltså?Den där finns ju inte kvar som en aktiv del i flygtjänstutrustningen. Det är stulna och M-nummermärkta Skydivers som jag har svårt för att se på forumet.
Håller med!Är det bara jag som saknar den här tråden? Ingen aning vad jag ska göra med all tid som blir över nu när jag inte har 12 sidor att plöja igenom varje dag
Ja, två stycken såvitt jag vet.Har det florerat sådana på KS alltså?
Vet man var dessa kommer från?Ja, två stycken såvitt jag vet.
En är såld via pantbank och den andra har sålts på annat sätt. Båda är stulna/”förkomna” under oklara former. Inga klockor har skänkts till någon inom Försvarsmakten. Med rätt individnr på klockan kan det klargöras när klockan försvann ursprungligen.Vet man var dessa kommer från?
For life hoppas vi. Kanske kan verka avskräckande för några svagsinta individer kommande årKänns jobbigt med en röd banner. Hur länge stannar den?
Nä min själ! Nu får det väl ändå vara nock!For life hoppas vi. Kanske kan verka avskräckande för några svagsinta individer kommande år
Tenk heller slik: Utrolig mange har ingen banner. Mange har grønn banner. Det er bare ytterst få som har rødt banner. Tenk på det litt slik som "only dead fish goes with the flow".Nä min skäl! Nu får det väl ändå vara nock!
Jag behöver mer såna som dig i mitt liv!!!Tenk heller slik: Utrolig mange har ingen banner. Mange har grønn banner. Det er bare enten ytterst få som har rødt banner. Tenk på det litt slik som "only dead fish goes with the flow".
Hörrö Fleksnes nu lugnar du ner dig lite. Det är många gröna banners för många klocksnackare har karaktär. Röd banners, lite svagsinta. Och de individerna är det mer sparsmakat med. De flestahåller till på tidezonen eller vad det heterTenk heller slik: Utrolig mange har ingen banner. Mange har grønn banner. Det er bare enten ytterst få som har rødt banner. Tenk på det litt slik som "only dead fish goes with the flow".
Subtila skillnader, men jag föredrar det mesta på den nya. Länken, glasringen, visarna, större tavla. Bara index som är lite tooligare på första.Tror eventuellt att det spårat ur lite!
Köpte en med M-nummer idag.
Vi får holde sammen. Som du ser over her, så er det noen (* kremt *) som heller ville hatt rødt banner. Breaking the rules, er mer gøy.Jag behöver mer såna som dig i mitt liv!!!
Varför byta när du redan är i den trevligaste tråden?
Dax för förflyttning, dyker upp i annan tråd.//
Nää, du kan ju inte bara hoppa i 64 ton pansar och dra när vi har så här trevligt!
Dax för förflyttning, dyker upp i annan tråd.//
Vafalls, inget kan stoppas oss .... förutom han den där @Fliegerchronograph🚁 om man inte ser upp i skyn och rycker fram 2-1 eller 1-2 !!!! //Nää, du kan ju inte bara hoppa i 64 ton pansar och dra när vi har så här trevligt!
Okej, möjligen rök skydd bakåt....Varför byta redan är i den trevligaste tråden?
Är det så du brukar säga till frugan när det brummar till hemma i soffan?Okej, möjligen rök skydd bakåt....