Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då slår jag nog till på ett sådant. Kommer troligtvis funk alldeles utmärkt till en Seiko. Sen har vi KS:are någon rabatt på T&T också om jag inte minns fel.Jag skulle säga att den helt klart är värd pengarna. Inte bästa kvalitén såklart men helt ok.
Haha ska nog skicka den bilden.![]()
Herr @Staafen . Du skulle ju inte skicka detta mail till Post Nord när du var lite upprörd över din cityklocka leveranstid...
![]()
men nu får den där " Batman lång näsa" för jag har denna dykare från tidigt 70-talet på min handled. Big crown, 600 feet eller 18 ATM och ett hederligt ETA 2472 verk.
Ha,re bra //🦊
Visste inte du hade en X-33! Stenhård klocka det där. Snyggt!
Väljer vidare i klocklådan. Och påskpyntar så det står härliga till. Vilken tur att påsken är i april så att man inte gått här och varit ledig med en och samma klocka. Då hade man kunnat snacka om långfredag.![]()
Tack. Den är galet cool. Otroligt glad att jag fick tag på en. Tack för välkomnandet. Kikar in vid tillfälle.Visste inte du hade en X-33! Stenhård klocka det där. Snyggt!
Välkommen in i speedy-tråden 😎
Skäms ! //Pre Bond idag. Hade glömt bort hur skönt den sitter! 😃
![]()
Fel datum såg jag nu haha!
Haha ja jag gjorde faktiskt det när jag såg men nu är det åtgärdat. 😄Skäms ! //![]()
Snygg! Har du testat den på bund?![]()
Godmorgon. Tnr 030745. OWGM 2022 möjliga val ! //![]()
Eftersom den bara tycks synka för dig på handleden så är du ju liksom tvungen att blir full out OWG!Samma samma likadan idag igen...
![]()
Grymt fin dykare! Vad är det för en?![]()
Herr @Staafen . Du skulle ju inte skicka detta mail till Post Nord när du var lite upprörd över din cityklocka leveranstid...
![]()
men nu får " Batman lång näsa" för jag har denna dykare från tidigt 70-talet på min handled. Big crown, 600 feet eller 18 ATM och ett hederligt ETA 2472 verk.
Ha,re bra //🦊
Tills nästa OWG-March?! 🧐😂Känns jobbigt med en röd banner. Hur länge stannar den?![]()
Tills nästa OWG-March?! 🧐😂
Du får regga ett nytt konto ”jappdapi2.0” för att slippa den 🤣
Det är nästan värt det 🧐 Tar hårt på psyket....Du får regga ett nytt konto ”jappdapi2.0” för att slippa den 🤣
Förhoppningsvis har ni den åtminstone april ut 😂
Borde kanske stanna mars 2022 ut men ändras till previousOWGfail så att vi vet vilka vi kan lita på...Tills nästa OWG-March?! 🧐😂
Nu tyckte du att du var rolig va! 😉Eftersom den bara tycks synka för dig på handleden så är du ju liksom tvungen att blir full out OWG!
Lite?Tror eventuellt att det spårat ur lite! 😄
![]()
Köpte en med M-nummer idag.
![]()
Hva er årsaken til at en av dem har Mercedesviser og den andre sverdviser som timevisere?Tror eventuellt att det spårat ur lite! 😄
![]()
Köpte en med M-nummer idag.
![]()
Jag vet faktiskt inte! Den ena är några år äldre och civil, kanske är det?Hva er årsaken til at en av dem har Mercedesviser og den andre sverdviser som timevisere?![]()