Jag kom från ett håll på en grusväg och han (med sin sekreterare bredvid sig) från det andra.Hahah hur lyckades du med detta?
Historien förtäljer inte vad dom två gjorde där, men men.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kom från ett håll på en grusväg och han (med sin sekreterare bredvid sig) från det andra.Hahah hur lyckades du med detta?
Jaha... Ingen Aqualand så långt jag ser...Tuta? Stannar till så kan du få testa min Aqualand.
Den är bålens frän.
Strunt i kaffet! Vad har du i kassen?Brew NYC, hänger med, ”ur har ingen egen vilja..” det är den härliga myten i våra kretsar ?!?!
Låter som att du hade en minst sagt spännande kvällJag kom från ett håll på en grusväg och han (med sin sekreterare bredvid sig) från det andra.
Historien förtäljer inte vad dom två gjorde där, men men.
Han blev 5:aJaha... Ingen Aqualand så långt jag ser...
Iofs rätt mörkt ute nu, men ändå
Hur gick det i sista loppet förresten?
Varför torrjuckar Lucky på din klocka?? Dessutom ser han nöjd ut....
Godmorgon Tnr:060721. Söndag, morgonespresso. Blir en dag med solsken, vasaloppet och vintageklocka. Ha´re bäst// (Tid du njuter av att slösa är inte bortslösad Marthe Troly Curtin)
Flödar fantasin ,eller...//Varför torrjuckar Lucky på din klocka?? Dessutom ser han nöjd ut....
Svar ja, kan man misstolka något så ska det göras!Flödar fantasin ,eller...//