• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ser dock ut som att en Omegabox skulle passa perfekt i hålet. Är golvet slut har du således en perfekt anledning att köpa en ny klocka 🤣
Bra tanke! Min stationära dator brukar stå precis där så tanken slog mig att bara ställa dit den och inte säga något till sambon, men känns som att det i framtiden inneburit att riva lister och skit igen 😅

Senast ändrad:
Bra grillklocka
E98C4403-0D4F-4AF4-A324-52B10B8B1BDB.jpeg

Måste säga att det funkade över förväntan, visst när man sätter på tändningen och mobilen kopplar upp sig mot adaptern så tar det kanske 20 sekunder för att konekta, men det kan man ta tycker jag. När man sedan är igång så är det någon tiondels fördröjning när man byter låt! När man scrollar i menyerna så känns det väldigt nära som man kör med kabel!

Ska man klaga på något så är det väl priset, 1000 spänn hade känns mer skäligt!

F3793806-FC1C-4DED-B6AA-6EC7B053614C.jpeg
E4F471F5-222B-4B33-941C-8317EC0C589A.jpeg
092EA628-6ECD-44FC-AA20-EBC637C6DC1B.jpeg
Du råkar inte ha en länk till vart du köpte den där?

Precis kommit hem efter ha hjälp en vän in på akutpsykiatrin efter att hotat ta sitt liv. Lyckades komma in i hans lägenhet och ringa ambulans som kom och hämtade honom.
Livet är skört ibland.
Klockor är ju inte allt som sagt var.
Ta hand om Er.
FF72EEBE-2251-4E79-B270-DEA128EC38B8.jpeg
Tuff dag @Been , men han kan skatta sig lycklig att ha en vän som dig. Hoppas allt ordnar upp sig för honom♥️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp