Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En OWG-dinka och ett par G-Shocks så är du hemma!Satt mig på golvet (ja, golvet) efter att ha sågat lister under morgonen. Bryter av Vasaloppstemat med att kolla på Nyhetsmorgon. Dag 6 känns lika enkel som dag 1. Börjar få onda tankar om att bli owg på riktigt, även om det aldrig kommer realiseras.
Ser fram emot att prova henneDå har vi sparkat igång den här dagen med några koppar kaffe. Laddar upp mentalt för en hemsk röjning i garaget
Köpte ny bil till frugis förra helgen, så imorgon kommer de och installerar laddboxen. Och tydligen ska de komma åt ordentligt och inte behöva klättra och ha sig…
Varför skulle han INTE göra det?Varför torrjuckar Lucky på din klocka?? Dessutom ser han nöjd ut....
Anytime! Du får plugga i kontakten när du vill vännenSer fram emot att prova henne
Trevligt, var och när?? För vi är väl alla bjudna??Check in #6 - Söndag och whiskyprovning i afton.
Självklart!! Öppen inbjudan för alla OWG-deltagare uppe i VästerbottenTrevligt, var och när?? För vi är väl alla bjudna??
Kontrollfråga bara. Det är bilen ni talar om va??Anytime! Du får plugga i kontakten när du vill vännen
Haha, kan ju bara svara för mig själv och då är det givetvis bilen JAG pratar om. Oklart faktiskt vad @Margarinkungen menar… Kanske bäst att fråga för att undvika tråkiga missförståndKontrollfråga bara. Det är bilen ni talar om va??
Haha, kan ju bara svara för mig själv och då är det givetvis bilen JAG pratar om. Oklart faktiskt vad @Margarinkungen menar… Kanske bäst att fråga för att undvika tråkiga missförstånd