Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu råkar det vara så att denna bilden togs för ca. en månad sedan..
Hur bärs den där BB58an? Skulle du kunna ta på dig den och Paneraien så man får se en jämförelse?Incheck med Panerai. Inte åkt på armen ännu då vi har lite segstartad måndag här hemma. Lillskrotan är snuvig så det blir vob med henne idag. Då behöver vi inte kasta iväg grabben till fritids i ottan heller utan räcker att han är på plats till skolstart 08:00.
![]()
Tidigare har det endast varit de som är kvar som får köpa lotter, lite som en belöning att man tar sig igenom utmaningen. Visst är det samma som gäller i år @Berns?Missade vad som sades, fick man fortfarande bidra med pengar till Maskrosbarnen genom lottköp trots att man failat?![]()
Absolut. Löser det, tar en liten stund bara… typ 25 dgr eller såHur bärs den där BB58an? Skulle du kunna ta på dig den och Paneraien så man får se en jämförelse?
Jag är också starkt misstänksam. Såhär bra har det aldrig gått tidigare och nu har vi också många fler deltagere. För få goolare i år?Känns som betydligt fler hade åkt ut efter 6 dagar förra året. Har vi några fuskare bland oss?
Nej men det var dags att uppdatera med ett mer nytaget fotografi, ett när jag nyligen lagt håret.Du är inte dig lik.![]()
![]()
Det är för bra lottpriser i år, ingen vill erkänna att de fuskat haha.Jag är också starkt misstänksam. Såhär bra har det aldrig gått tidigare och nu har vi också många fler deltagere. För få goolare i år?