• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är riktigt trött på den här kolossen nu! Och då har det bara gått 6 dagar 😬 har lovat mig att köpa en ny nättare Garmin när jag är på maratonnivå i löpningen igen men just nu siktar jag efter min härligt slimmade panerai som ligger och känner sig bortglömd!

Jag var helt ärlig orolig för att jag skulle tycka att det var så najs med träningslokal att den skulle förta det roliga med resten av samlingen men icke! Enda positiva är väl att den har loggat 18km än så länge (så 90kr i potten till maskrosbarn för träning i mars enl mina 5kr/km)

image.jpg
 
Bara några timmar kvar nu.

 
Jag måste nog säga upp mig och sluta ha ett liv, missar ju alldeles för mycket i tråden och är på tok för lat för att läsa ikapp 🤷🏼‍♂️
Aja, samma klocka än även om det frestades ordentligt när man tittade hem till en fellow klocknörd. Fördelen är att han oxå är med i OWGM så man fick några smällar på fingrarna (och några delades ut).
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    509.4 KB · Visningar: 3
Jag måste nog säga upp mig och sluta ha ett liv, missar ju alldeles för mycket i tråden och är på tok för lat för att läsa ikapp 🤷🏼‍♂️
Aja, samma klocka än även om det frestades ordentligt när man tittade hem till en fellow klocknörd. Fördelen är att han oxå är med i OWGM så man fick några smällar på fingrarna (och några delades ut).
Men ni testade väl lite iaf? Bara lite gör ju inget.
 
haha, ändå koolt att du kör vidare med samma klocka fast det inte behövs. Well played 😄
Haha nja behövs och behövs 😅 befinner mig vääldigt långt hemifrån så möjligheten finns inte riktigt att byta ens om jag skulle vilja får jag nog erkänna.

31DC628C-776E-4FAD-927E-143744813149.jpeg


Att få tillfälle att träffa @Utvisaren och byta klockor och skoja lite är klart värt en lavett eller två och jag fick utöver denna fina bonus även avklarat att skänka pengar och straffa ut mig i förtid; precis som föresatt 😄

Tack alla för för detta fina arrangemang, fortsätt kämpa för en god sak! Jag önskar er alla lycka till medan jag låter Jocke med kniven play me out och in i failtråden

DCA6F556-6CEB-4DB1-AB02-E7547FFF4709.jpeg
 
Sant så sant, egen erfarenhet?
Morgonrutinen här består av att klättra upp i fem träd för att sedan göra ett dödsföraktat Evil Kneivel-stunt över bilen på garageinfarten.
Landar för det mesta på glastaket eller motorhuven men ber aldrig om ursäkt 😫
Hahaha ja det låter som den jag hade. Försökte ha henne som halvt innekatt o halvt ute men det slutade med att jag fick hitta ett fantastiskt ställe på landet där hon numera är skogsleopard. 🤣 Mycket trevlig och vacker katt men svår att ha i stan. Får bli en Russian blue nästa gång tror jag...🙂 OT kanske men för katter kan man göra undantag 😁
 
Nyfiken i en strut, hur fungerar det för Instagrammarna då, är det bara hopp och lek där eller?
Försöker sammanställa en KS-lista lite senare ikväll, finns väl risk för att den inte blir 100% men bättre än inget kanske. PMar dig 👍🏼
Allt bygger på ärlighet ( och en viss del av angiveri) även på instagram.
Tack för att du tar dig an uppgiften 🙏
 
Första veckan med monstret lider mot sitt slut. Valde denna för att jag 1 ville testa ett monster och 2 färgkombinationen kändes lagom jobbig för att det skulle bli en utmaning.
Ingen klocka jag skulle vara OWG med på riktigt, men ändå många rätt. Dykare, med datum, applicerade index och stor men inte för stor. Om jag behåller den efter utmaningen vill jag nog ge den kupat safir.
Nu tar vi nya tag för vecka två!
_DSC5679-01.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp