• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
BACBD7C4-53D3-4FB8-8668-3D2233174D26.jpeg

Började barnens sportlov med en helg i stugan. Tur man har en robust plastklocka till vedhuggning och skoterkörning. Än tickar TEXT-TV-klockan på.
 
Hej på er!
Igår blev det inget inlägg i tråden för mon del. Jag hade inte klockan på mig på hela dagen…

Idag fick den tjänstgöra på barnkalas, vilket såklart gick utmärkt. Imorgon tänkte jag byta band, även om jag inte har något direkt lämpligt att välja på. Vi får ser hur det blir.

Trevlig kväll på er!

52B1DF08-141B-4528-A1AF-F952BD35A3EC.jpeg
 
Vi lurade på hur lång tid det skulle ta. Men officiellt ute här med. När en broder åkt 110 mil får man ställa upp med öl och klockor. Maskrosbarnen får mina pengar oavsett vad jag har på armen. Lycka till alla andra! 🤟 😁😁😁

Edit: även jag kör vidare med min GP. Postat idag tom :) Åh nej, alltså i fel tråd. Men jag var ju inte officiellt avslöjad då eller var jag? Oklart... 🤪 😂 😂
0168EC1F-3086-417F-96EA-FD584C742DB3.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp