• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu behöver jag en sockerchock
0DA91622-0CEF-4C47-AE38-5EA324D1A634.jpeg

DSC07012.jpg
Som många andra goa gubbar så gillar jag öl! Jag och en kompis till mig ska köra en digital livesändning till helgen! Alla ni owgfolk är inbjudna! Den är självklart gratis! Man behöver öl framför sig😄 vi har nästan kommit fram till vilka(hör av mig när jag vet vilka,samt vilken dag och tid) jag ska snacka lite vintage och såklart nämna owg😄 jag livesänder från min instagram christofferswatches

Storm både inne och ute idag. Utomhus flyger löven likt Batmans lavetter medans Mamma Mu ligger övergiven inomhus som en klocksamling under OWGM. ”Do you know what time it is” frågar frugan. ”Of course I do” svarar jag medans jag drar upp ärmen förföriskt och blottar denna vackra skapelse. Genast bryter hon ut i ett hysteriskt hånskratt men jag vet att hon innerst inne är omåttligt attraherad.
Bud is irresistible, Bud is OWG.
8E625A3D-91D8-402C-B8CB-85D5FE836B27.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp