Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmmm, du är med på deltagarlistan i alla fall. @Berns , hjälp?Kom jag med? Trodde faktiskt jag avbröt anmälan…
Ah ok. Hoppet om blå siffror består!Den är inte riktigt likadan. Visarna är iaf inte samma. På min är visarna blåa även utanför lumen. Ser blånerade eller eloxerade ut
Och vips så försvann du från "svarta listan" Grym Monchard!Dag 8, går fin fint
Vi kallar på @Back för säkerhets skull tycker jag. Väl kämpat!...ellerEn vecka fick räcka.
Aa det stämmer, anmälde mig. Men ångrade mig sen, tror att jag glömde säga det!Hmmm, du är med på deltagarlistan i alla fall. @Berns , hjälp?
Go du är!Aa det stämmer, anmälde mig. Men ångrade mig sen, tror att jag glömde säga det!
Sjukt läcker comboByte till sailcloth för att bryta tristessen lite. Tror faktiskt inte jag kommer palla fram till målsnöret. Saknar att kunna logga mina löprundor för mycket. Garmin Forerunner är en mycket ful men trots allt en mycket funktionell klocka.
Tack! Det värmer i OWG-mörkret!Sjukt läcker combo
Här går det fint… kliar i fingrarna… men det funkarHur går det för er så här en vecka senare...?
@Kujoni
@Undercover_Watch
@Uffe321
@Dan1jel
@Jeppsonns
@Sigurd85
@SengtBonnert
@Amorell
@Isolle
@handgranat
@KaiHaj
@PabbaSparxx
@JockeKKung
@Sumpen
@Stoffe-Sebbe
@Klockiver
@MrIronMike
@FCwatch
@Rivarg
@Henriklj
@Paraflax
@boneg
@Paneraif
@TobiasD
@Agsa
@TeQu
@Addepadde90
@Ahlman
@DKron
@UtopianOmega
@Calleponken
@Swede
@Ukjent
@Henrik.Sanborn
@Lidforss
@Heinrich.a
@Enrico
@Tobyponken
@panoren
@mahomes
@mikael138
@Kanagawa
@fredskijj
@Watchgambit
@SurTratten
@Primola
@mikabango
@Big Drippa
@Marksan
@Oddset
@addel
@LW77
@sarveros
@Wassen
@GarageNils
@Snigelbob
Det ska klia lite...tror jag. Kämpa påHär går det fint… kliar i fingrarna… men det funkar