Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha - lite därför jag ångrade migGo du är!
Kan du inte berätta hur det gick förra året? Snääälla
Zoomar man in lite ser man ju precis hur din dag ser ut.Bästa med att vara sjuk och ha ont i halsen är att man får äta glass till LUNCH om man vill
Det var en episk fail men nu ska vi inte gräva mer i det kanskeHaha - lite därför jag ångrade mig
Funderar på att lägga ut min klocka på K&S, för att bli befriad…
100% lavett såklartDet var en episk fail men nu ska vi inte gräva mer i det kanske
Vet inte om du ska ha en lavett eller inte, vad säger pöbeln?
Kan ingen köpa den illa kvickt bara för att?Avslutad - Laco Augsburg 42 - 3k
Inköpt 12 februari från Laco och använd sparsamt sedan dess. Finns något minimalt märke från användning, utöver det är den i det närmsta nyskick. Väldigt välgjord, kvalitativ och prisvärd klocka enligt mig. Mäter in på 42 mm i diameter, 20 mm mellan bandhornen, med safirglas på både fram- och...klocksnack.se
”What the fuck did I do?!”Avslutad - Laco Augsburg 42 - 3k
Inköpt 12 februari från Laco och använd sparsamt sedan dess. Finns något minimalt märke från användning, utöver det är den i det närmsta nyskick. Väldigt välgjord, kvalitativ och prisvärd klocka enligt mig. Mäter in på 42 mm i diameter, 20 mm mellan bandhornen, med safirglas på både fram- och...klocksnack.se
Jaa!! Befria mig från plåganKan ingen köpa den illa kvickt bara för att?
”What the fuck did I do?!”
Läge att lägga ett riktigt snuskigt skambud nu. Jag känner desperationen ända hit.Jaa!! Befria mig från plågan
Batslap batslap batslap !!Det var en episk fail men nu ska vi inte gräva mer i det kanske
Vet inte om du ska ha en lavett eller inte, vad säger pöbeln?
Just nu håller vi på med nya modeller, så då blir det test av prototyper så jag hade åkt ut fortare än f-n! Men nästa år får jag ta mig i kragen!Och vips så försvann du från "svarta listan" Grym Monchard!
Varför är inte du med förresten @JohnMonchard ?
Det tolkar vi som ett löfte! Blir spännande att se vad som komma skallJust nu håller vi på med nya modeller, så då blir det test av prototyper så jag hade åkt ut fortare än f-n! Men nästa år får jag ta mig i kragen!
Här går det fint… kliar i fingrarna… men det funkar
Hur går det för er så här en vecka senare...?
@Kujoni
@Undercover_Watch
@Uffe321
@Dan1jel
@Jeppsonns
@Sigurd85
@SengtBonnert
@Amorell
@handgranat
@KaiHaj
@PabbaSparxx
@JockeKKung
@Sumpen
@Stoffe-Sebbe
@Klockiver
@MrIronMike
@FCwatch
@Rivarg
@Henriklj
@Paraflax
@boneg
@Paneraif
@TobiasD
@Agsa
@TeQu
@Addepadde90
@Ahlman
@DKron
@UtopianOmega
@Calleponken
@Swede
@Ukjent
@Henrik.Sanborn
@Lidforss
@Heinrich.a
@Enrico
@Tobyponken
@panoren
@mahomes
@mikael138
@Kanagawa
@fredskijj
@Watchgambit
@SurTratten
@Primola
@mikabango
@Big Drippa
@Marksan
@Oddset
@addel
@LW77
@sarveros
@Wassen
@GarageNils
@Snigelbob
Funkar fint.Hur går det för er så här en vecka senare...?
@Kujoni
@Undercover_Watch
@Uffe321
@Dan1jel
@Jeppsonns
@Sigurd85
@SengtBonnert
@Amorell
@handgranat
@KaiHaj
@PabbaSparxx
@JockeKKung
@Sumpen
@Stoffe-Sebbe
@Klockiver
@MrIronMike
@FCwatch
@Rivarg
@Henriklj
@Paraflax
@boneg
@Paneraif
@TobiasD
@Agsa
@TeQu
@Addepadde90
@Ahlman
@DKron
@UtopianOmega
@Calleponken
@Swede
@Ukjent
@Henrik.Sanborn
@Lidforss
@Heinrich.a
@Enrico
@Tobyponken
@panoren
@mahomes
@mikael138
@Kanagawa
@fredskijj
@Watchgambit
@SurTratten
@Primola
@mikabango
@Big Drippa
@Marksan
@Oddset
@addel
@LW77
@sarveros
@Wassen
@GarageNils
@Snigelbob
Avslutad - Laco Augsburg 42 - 3k
Cool länk, är det bekvämt?En av shockarna som ligger på vänt till April