Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker inte displaysiffrorna är blå, mer ”standard grå”.Ahh ok, tror jag kolla på just den faktiskt. Blåa visare och index va? Är det blåa siffror också i displayen, såg ut så på bild iaf.
Men negativa displayer och svårlästa tavlor är inte riktigt min grej.![]()
Träskgolf.. Det är fint skit de...![]()
Dag 8. Golfpremiär. På rangen. Tror banan är delvis träskmarker.
Den skulle haft den blå indexringen som på dennaJag tycker inte displaysiffrorna är blå, mer ”standard grå”.
Och displayerna är inte så lätta att läsa.
Men blå index och blå visare.
Möjligen ligger det en blå rand någonstans för tavlan ”skimrar” ibland i blått som jag tror är reflekterat
Jag har inte ens käkat frukost än. Kalaspuffar blir det nogDet blev lunch även denna OWG dag. Ha`re bäst//![]()
![]()
En sockerbomb med andra ord//Jag har inte ens käkat frukost än. Kalaspuffar blir det nog![]()
Verkligen, livet som hycklare. Barnen får givetvis inte röra mina kalaspuffarEn sockerbomb med andra ord//![]()
Ett sockerrus är aldrig felEn sockerbomb med andra ord//![]()
Ge mig en lavett bara, jag vill inte prata om det…
![]()
Produktbilder never lies?Jag tycker inte displaysiffrorna är blå, mer ”standard grå”.
Och displayerna är inte så lätta att läsa.
Men blå index och blå visare.
Möjligen ligger det en blå rand någonstans för tavlan ”skimrar” ibland i blått som jag tror är reflekterat
Nice!Den skulle haft den blå indexringen som på denna
Produktbilder never lies?
![]()
Tackar som frågar! Det rullar på, inga psykiska problem har uppstått ännu. Tror de kommer gå bra dehärHur går det för er så här en vecka senare...?
@Totte
@Kujoni
@Undercover_Watch
@Uffe321
@Dan1jel
@Jeppsonns
@Sigurd85
@SengtBonnert
@Amorell
@Isolle
@handgranat
@KaiHaj
@PabbaSparxx
@JockeKKung
@Sumpen
@Stoffe-Sebbe
@Barricello
@Klockiver
@MrIronMike
@FCwatch
@Rivarg
@Henriklj
@Paraflax
@boneg
@Paneraif
@TobiasD
@Agsa
@TeQu
@Addepadde90
@Ahlman
@DKron
@UtopianOmega
@Calleponken
@Swede
@Ukjent
@Henrik.Sanborn
@Lidforss
@Heinrich.a
@Enrico
@Tobyponken
@panoren
@mahomes
@Charlie2k14
@mikael138
@Kanagawa
@fredskijj
@Watchgambit
@SurTratten
@Primola
@mikabango
@Big Drippa
@Marksan
@Oddset
@addel
@LW77
@sarveros
@Wassen
@GarageNils
@Snigelbob
![]()
Kom jag med? Trodde faktiskt jag avbröt anmälan…