• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vikit in hovarna och intagit horisontalläge i soffan. Vilken dag, vilket liv! Helt slut! Till skillnad från mina arvtagare (5 & 8 år) som verkar fått i sig något högkvalitativt amfetamin! River hela huset, jag orkar inte bry mig. Men det lär deras mor göra när hon kommer hem. Hon är för övrigt hos frisören och bränner massa stålar! Pengar som skulle göra sig mycket bättre på klockkontot! Och jag lär knappt se någon skillnad på henne när hon kommer hem…
Jag och Panerain kämpar på väl, och ärligt! Vilket jag tvivlar på att alla gör?! Kan omöjligt vara så här lite fails
F9701951-C170-498E-A829-40329A7699BC.jpeg
Men glöm för guds skull inte att säga vilken skillnad det blev!!!

Nej det klaveret trampar man bara i en gång…
Just exakt så! Man får välja sina strider också. ”Happy wife, happy life” Kan inte komma nånting gott ur att påtala att håret ser exakt likadant när hon kommer hem som när hon åkte hemifrån imorse.
men jag är int bitter!

haha, och samma fru kan säga att vissa klockor jag visar upp ser likadan ut som nånting annat 🤣
För att inte tala om Panerai, de har tydligen bara en modell

Just exakt så! Man får välja sina strider också. ”Happy wife, happy life” Kan inte komma nånting gott ur att påtala att håret ser exakt likadant när hon kommer hem som när hon åkte hemifrån imorse.
men jag är int bitter!

haha, och samma fru kan säga att vissa klockor jag visar upp ser likadan ut som nånting annat 🤣
För att inte tala om Panerai, de har tydligen bara en modell
Förstår precis vad du menar, i början så visade jag upp mina ”fynd”. Jag har dessutom prövat att byta en gång (fru alltså) men det blev ingen skillnad…

Förstår precis vad du menar, i början så visade jag upp mina ”fynd”. Jag har dessutom prövat att byta en gång (fru alltså) men det blev ingen skillnad…
Haha, bra försök ändå 👍🏻
Nu är hon på väg hem, ringde nyss. Pratade lite allmänt och hon berättade HUR nöjd hon var (mest för att försöka lura sig själv tror jag)

Av nyfikenhet var jag ju givetvis tvungen att fråga hur mycket det kostade, mest för att jävlas, ungefär såhär gick samtalet:

-” 1750:-” följt av några sekunders tystnad.
-”Sen var jag tvungen att köpa lite nya produkter, kostade 1000:-”

-”Tvungen?”

-”JA!”

-”Ok, så nästan 3k då??”

”JA!!, tänkte stanna till på affären på vägen hem, vill du ha något?”

-”Ja tack, köp med en påse jordnötter”

Kanske läge ikväll att börja dryfta något av de inköp jag BEHÖVER?

Någon kompis till pannan tror jag? Pannan lyser för övrigt upp rätt najs här i pannan nu vid nattning av grabben
213EB9AA-04D6-4397-BEE3-86D9A406E4CB.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp