allah ska med!!!Är det Sossarnas slogan inför valet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
allah ska med!!!Är det Sossarnas slogan inför valet?
Men glöm för guds skull inte att säga vilken skillnad det blev!!!Vikit in hovarna och intagit horisontalläge i soffan. Vilken dag, vilket liv! Helt slut! Till skillnad från mina arvtagare (5 & 8 år) som verkar fått i sig något högkvalitativt amfetamin! River hela huset, jag orkar inte bry mig. Men det lär deras mor göra när hon kommer hem. Hon är för övrigt hos frisören och bränner massa stålar! Pengar som skulle göra sig mycket bättre på klockkontot! Och jag lär knappt se någon skillnad på henne när hon kommer hem…
Jag och Panerain kämpar på väl, och ärligt! Vilket jag tvivlar på att alla gör?! Kan omöjligt vara så här lite fails
Haha, tack för remindernMen glöm för guds skull inte att säga vilken skillnad det blev!!!
Nej det klaveret trampar man bara i en gång…Haha, tack för remindern
men det misstaget gör jag inte, igen
Just exakt så! Man får välja sina strider också. ”Happy wife, happy life” Kan inte komma nånting gott ur att påtala att håret ser exakt likadant när hon kommer hem som när hon åkte hemifrån imorse.Nej det klaveret trampar man bara i en gång…
Förstår precis vad du menar, i början så visade jag upp mina ”fynd”. Jag har dessutom prövat att byta en gång (fru alltså) men det blev ingen skillnad…Just exakt så! Man får välja sina strider också. ”Happy wife, happy life” Kan inte komma nånting gott ur att påtala att håret ser exakt likadant när hon kommer hem som när hon åkte hemifrån imorse.
men jag är int bitter!
haha, och samma fru kan säga att vissa klockor jag visar upp ser likadan ut som nånting annat
För att inte tala om Panerai, de har tydligen bara en modell
Skojade bara! Denna kom idag.
Återkommer 1/4 00.01 med bild!Snygg! Lite sugen på en sån, hur sitter den på armen?
Återkommer 1/4 00.01 med bild!
Ge mig en lavett bara, jag vill inte prata om det…
Men vaf-n…!! Vaknade idag och tänkte att man skulle ladda g-shocken i solskenet!
Fail. OWGM skulle ju bli snorlätt ju. Har alltid garvat åt andra som inte klarar en månad…jaja. En vecka är inte fy skam
Haha, bra försök ändåFörstår precis vad du menar, i början så visade jag upp mina ”fynd”. Jag har dessutom prövat att byta en gång (fru alltså) men det blev ingen skillnad…
Hur sitter den på armen?Nej kanske inte. Skicket är riktigt bra och jag blev glatt överraskad när jag höll i den.
Haha, återkommer samma tid med ett bud på din Sub
Jag testade den bara snabbt men den kändes riktigt bra på.Hur sitter den på armen?
Faktiskt riktigt skönt trots att det ser bulkigt utCool länk, är det bekvämt?
Snart dags för en löptur. Saknar min Apple Watch för träning och sömn, men det är bara att bita ihop…. inte många dagar kvar på mars nu va?!
En lite tisdags old fashion! SmuttCocktailkväll på en tisdag, jo jag tackar jag!