• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är inte så långt kvar nu! Förra året flöt på som en storm i en kanot.. Detta år kommer att flyta på smidigt som en båttur på stilla vatten. Så känns bra det här.
274187908_4779457642137355_6710026850049743573_n (1).jpg

Är så jäkla självsäker att jag är beredd att säga detta: Om jag inte skulle klara detta så får du välja vilken klocka du vill till mig nästa år.
gif untouchable.gif
Försök att minnas denna känslan @Jakob Häll

Snart dags för en löptur. Saknar min Apple Watch för träning och sömn, men det är bara att bita ihop…. inte många dagar kvar på mars nu va?! 😁

684961B6-AF3E-4522-B918-A27017E09B0B.jpeg
Hade ju kunnat vara värre. Januari, maj, juli, augusti och december är ju faktiskt 1h längre än vad mars är. Och då ska vi inte ens tala om oktober. FFS 2h längre än vad mars är! Man får vara glad åt det lilla

Det är ungefär nu vi går in den jobbigaste fasen. Första enkla veckan avklarad, det är fortfarande otroligt långt kvar och man är redan trött på att inte få byta.
68C76A3F-1C2E-4D68-9595-772BCEFC7850.jpeg
Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska tycka om din klocka....... Den har så många rätt och ändå så många fel......
Men det är ett mycket bra OWG-material. Har allt lixom.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp