Dr Hochblume
Silver
Dag 9 och det går väl bra med endast en klocka, men det är tråkigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AliExpressSnyggt band, var kommer det ifrån? Kanske kunde passa på min U50.
Fint skare va!AliExpress
![]()
20mm 22mm 24mm Nylon Silikon Bottom Strap Männer Weiche Wasserdichte Gummi Handgelenk Armband Zubehör für Omega Seiko mido Uhr Band - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Så du kör inte på fälgen?Dag 9. På med gummit!
![]()
Jajamensan, bara det bästa är gott nog för mig!Fint skare va!
Beklagar sorgenDag 9 och begravning av mamma idag.![]()
Beklagar.Dag 9 och begravning av mamma idag.![]()
Dag 9 och begravning av mamma idag.![]()
Handledsskott på den?Förlåååt…![]()
Säg till när du ledsnat så syns vi i Köp&Sälj tråden…Dag 9. Hade funderat på att byta band idag men skjuter på det lite, 1016 funkar absolut bäst på länk.![]()
Lär inte hända men jag noterar det ändåSäg till när du ledsnat så syns vi i Köp&Sälj tråden…![]()
@StarMan säljer lika ofta som Putin erkänner att han gjort fel.Säg till när du ledsnat så syns vi i Köp&Sälj tråden…![]()
Allt är till salu till rätt pris…@StarMan säljer lika ofta som Putin erkänner att han gjort fel.
Lär inte hända men jag noterar det ändå![]()
Borde klicka på Anmäl med tanke på jämförelsen men låter bli för du har helt rätt@StarMan säljer lika ofta som Putin erkänner att han gjort fel.