Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Betyder detta att @Back ska få jobba eller håller du ut??Jag är fan less på detta nu, anledningen till att jag valde BB58 var för att lista ut om jag ville behålla den. Kan säga att jag har kommit fram till min slutsats. Någon som är sugen?![]()
![]()
Än så länge så håller jag ut, men vi får se hur länge tillBetyder detta att @Back ska få jobba eller håller du ut??![]()
Snyggt! Som skräddarsydd.
Jag är fan less på detta nu, anledningen till att jag valde BB58 var för att lista ut om jag ville behålla den. Kan säga att jag har kommit fram till min slutsats. Någon som är sugen?![]()
![]()
Utveckla gärna! Du kanske kan bygga på min ångest lite av min BB?Jag är fan less på detta nu, anledningen till att jag valde BB58 var för att lista ut om jag ville behålla den. Kan säga att jag har kommit fram till min slutsats. Någon som är sugen?![]()
![]()
Ja byt du klocka om en vecka
Har vi en favorit i repris med fel handleder med rätt klocka?
@burner tyckte min Bratte satt jätteskönt på handleden, Swatch var däremot inget för migHar vi en favorit i repris med fel handleder med rätt klocka?![]()
Håller på att räkna könshå...armhår as we speakHar vi en favorit i repris med fel handleder med rätt klocka?![]()
Det är 1a april idag så bara köööör
Beklagar!Dag 9 och begravning av mamma idag.![]()
Va riktigt skönt att testa något annat@burner tyckte min Bratte satt jätteskönt på handleden, Swatch var däremot inget för mig![]()
Va riktigt skönt att testa något annat
Nä så lätt trillar jag inte dit
Beklagar sorgenDag 9 och begravning av mamma idag.![]()
Det är bra, ordning och reda! Tänker att du kanske kan använda en sån här om du vill prova plaggen?Nu står jag här (igen) och följer uppmaningen.
![]()
![]()