• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fantastiskt initiativ i år igen och självklart är jag med! Förra året hade jag en 5-kronors klocka som jag köpte på Tradera. Tyvärr räckte det inte hela vägen den gången. I år tänkte jag ställa upp med en Omega Constellation C-shape som varit i min ägo endast några veckor och som är en ren fröjd att bära. Men självklart en stor utmaning då det är flera andra klockor som kommer vänta.

Årets klocka:
28A23066-96D9-4B33-909D-CFA30C2D2BBF.jpeg

Min klocka anlände inte idag heller :( Men den är i närheten, DHL spårningen funkar fint och den bör anlända imorrn. ska bli kul att få visa upp vad jag har skaffat för nåt !! seiko 5 sport har jag ju avslöjat men i lite ovanligare färg, inte många försäljare här har tagit in just den så den köptes från en en finsk butik. Samma modell i snarlikt utsseende finns hos klockmäster men över 1000kr duyrare =) ska bli kul och se vad folk tycker :D

Som noob i denna tävling undrar jag vad som gäller om jag beställt klockor med leverans 7 mars. Kan jag vara klocklös fram tills den valda kommer?

Har jag en jävulska tur kommer jag ha en alldeles ny (för mig) klocka på mig under OWG, en riktig chansning pga leveranstiden hehe… kan bli bra, kan bli en flopp. Värsta som skulle kunna hända är om leveransen sker någon dag in på mars… 😭 PRAY WITH ME 🙌

🐼 vad är detta för någon?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp