He he, sorry!Känner mig kränkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He he, sorry!Känner mig kränkt
Löser du en sån till mig min lilla mazarin så lovar jag att jag kör denÄr det en sån här du beställt ??
Jag har för mig att vi sagt ok till det tidigare år. Bara du meddelar vilken klocka det är innan och går utan tills den kommer. Sedan ska den ju gärna komma inom några dagar så det inte är i slutet av månaden haha.Försökte hitta reglerna för denna idioti men kanske min dumhet som hindrar mig (är ju trots allt dum nog och går med på detta i år igen) MEN vad säger reglerna om man köper en klocka som inte hinner hem till 1.e mars, är det då ok att gå klocklös tills denna anländer OM man anmäler klockan innan 1.e mars? @Staafen @Berns, ja @roosterman jag kan lika gärna tagga dig och @Back oxå för lär väl tagga er en del kommande månad ändå
Okej, ja men några dagar förstår jag. Tråkigt att gå klocklös hela månaden, vad ska jag ha vänstra till då lixom om jag inte kan kolla klockanJag har för mig att vi sagt ok till det tidigare år. Bara du meddelar vilken klocka det är innan och går utan tills den kommer. Sedan ska den ju gärna komma inom några dagar så det inte är i slutet av månaden haha.
Men en sån är ju oxå du lixomLöser du en sån till mig min lilla mazarin så lovar jag att jag kör den
Jaaaaaa, lär se jättekul ut på mina 16cm handled oxå (43mm)Men en sån är ju oxå du lixom
Deadpool Logo
- Montre mate avec cadran Deadpool - Longueur de bracelet réglable de 18 à 23 cm environ - Diamètre du boîtier : environ 4,3 cm - Livraison dans une boîte Deadpool - Boîtier en alliage de zinc avec fermoir en acier inoxydable, bracelet et fermoir en acier inoxydablewww.emp-shop.se
Kul idé. Jag heter @frommywristDet vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Jag heter TimepieceSwede på Instagram.
Jag hittade några nya att följa nu så det var ju extra kulDet vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Jag heter TimepieceSwede på Instagram.
Den är ju helt perfekt att fördriva tiden med i marsNuuuu e det nära boyz and girlz!!
Har gått från snittet 2st till 3st klockbyten/dag för att klara av hela Mars.
Känns som att jag tog mig lite vatten över huvudet med mitt klockval. Tror inte möjligheterna till bandbyte kan rädda upp den heller.
Sneglar på alternativ.. Tetrisklockan ligger ju också bra till.
Tetrisen är ju väldigt trevligNuuuu e det nära boyz and girlz!!
Känns som att jag tog mig lite vatten över huvudet med mitt klockval. Tror inte möjligheterna till bandbyte kan rädda upp den heller.
Byt inte!Nuuuu e det nära boyz and girlz!!
Vet inte om jag hade vågat mig på TetrisklockanNuuuu e det nära boyz and girlz!!
Alltså. Jag tror du vann.. Alla kategorier.Nuuuu e det nära boyz and girlz!!
Nämen! Välkommen @ANALOGUEKänns som att det blir fler och fler LWägare här? Kul! Väldigt kul klocka för pengarna så känns rimligt
Tänkte nog ställa upp i OWGMars (fy fan) med min Spidolite I.
Men får byta band lika ofta som man vanligtvis byter klocka om man villSå man får byta mellan länk/läder/gummi så länge klockan är den samma? Känns som min VCO verkligen kommer till sin rätt isåfall
Ber om ursäkt i förväg men denna kan jag inte låta bli! Byta mellan Länk/Läder/Gummi. Undrar om jag eller du har missuppfattat något, jag "har hört talas om" andra forum med samma frågeställning....Så man får byta mellan länk/läder/gummi så länge klockan är den samma? Känns som min VCO verkligen kommer till sin rätt isåfall
Ber om ursäkt i förväg men denna kan jag inte låta bli! Byta mellan Länk/Läder/Gummi. Undrar om jag eller du har missuppfattat något, jag "har hört talas om" andra forum med samma frågeställning....
Ber om ursäkt i förväg men denna kan jag inte låta bli! Byta mellan Länk/Läder/Gummi. Undrar om jag eller du har missuppfattat något, jag "har hört talas om" andra forum med samma frågeställning....
Så länge du inte provar klockan ser jag inga problemKommer att köra denna.
Hur va de nu? Är man rökt om man smiter in på låt säga Nymans å testar en klocka som man köper?
Hahaha OJ klockan är ju bara för fet för att inte användasNuuuu e det nära boyz and girlz!!
Nuuuu e det nära boyz and girlz!!