• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fy fan vad jag är på väg in i duschen. Har suttit på samma flak typ 30min och varit på väg in i duschen hela tiden…

jag vill köpa en ny klocka…
EF22922F-4C33-497F-AD33-28D56CAE0F2C.jpeg

Hmm, just fan! Hade nästan glömt, har ju mitt ”ess i rockärmen” att ta till om det känns motigt. Har ju för fan ett OEM bund! Men det är ju nästan fusk?! Jaja, blir kanske worst case när det känns motigt. Postar
2277A751-2171-4CD9-8EE7-A44307EBB643.jpeg
A4E9B0F6-23C9-4E6F-8E17-A1DAE7B64000.jpeg
F4B77EC6-9C8C-451E-8258-135DB14AC816.jpeg
arkivbild så ser ni själva. #Svartbälteistraps

Bästa man kan göra, oftast finns det ett tak också om man vill variera sig 😍
Arbetade en period på akutpsykiatrin och satt en hel del på vak hos personer som inte ville leva längre. Då hade man inte mycket annat att välja på än att stirra på väggar och tak (inga tavlor eller annat stimuli fanns i rummen). Det är fascinerande hur mycket man kan se i mönstrena på en omålad trälist när fantasin sätter fart 😅

16C och sol i en vecka. -2C och snö idag… Den globala uppvärmningen verkar inte fungera som den ska. Får ställa mig och bränna några fat råolja till kanske 🤔. Har ännu inte hunnit anställa en fastighetsförvaltare till det nyaste förvärvet så nu står jag här och skottar snö själv. USAs svar på @Affe hade behövts omedelbart.
Klockan är ful också.
Over and out. Bud is OWG
356F7928-A5C6-4A6A-971B-B2D27C9FF306.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp