• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 9: tänker
PXL_20220309_164412899.jpg

Jag försökte slingra mig ur hur jag vann jackan, fick förklara lika förbannat att vi är ett gäng (idioter) som inte ska byta klocka på en månad. Och att allt vi samlar in går till välgörenhet.

Slutade med " varför inte bara ge bort pengarna? Ingen normal människa har bekymmer med att bara ha en klocka i 31 dagar!"

Bah, vad vet "nomisarna???" :)
Kan ju tycka att det var en rätt trist inställning av den personen. Jag menar, varför hålla välgörenhetsgalor på TV? Varför hålla på med Musikhjälpen? Varför göra nåt kul överhuvudtaget när man kan sitta hemma och glo in i en vägg? Huruvida det är svårt eller inte att inte byta klocka på en månad är liksom inte viktigt i sammanhanget. Vet att jag inte behöver övertyga dig, men ja...blev provocerad 😁

Kan ju tycka att det var en rätt trist inställning av den personen. Jag menar, varför hålla välgörenhetsgalor på TV? Varför hålla på med Musikhjälpen? Varför göra nåt kul överhuvudtaget när man kan sitta hemma och glo in i en vägg? Huruvida det är svårt eller inte att inte byta klocka på en månad är liksom inte viktigt i sammanhanget. Vet att jag inte behöver övertyga dig, men ja...blev provocerad 😁
Lugnt broder, det är inte lätt att få folk att förstå att jag tycker att det värt att lägga slantar på klockor, man behöver ju bara en...eller!?

Glo in en vägg😍

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp