Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klapp på axeln till alla som bidrar!Såja, då var 100 000 spräckt och passerat!
![]()
Så här skriver Maskrosbarn om oss nu på Instagram:
![]()
![]()
@Berns
![]()
Gör det inte! Hoppa inte! Även om det är lite motigt just nu, och du står på fel sida om balkongräcket.Jag trodde detta skulle bli superenkelt. 6 dagar utan klocka funkade bra. Sedan kom den och redan 3 dagar senare sneglar jag hungrigt på andra…
![]()
Kan ju tycka att det var en rätt trist inställning av den personen. Jag menar, varför hålla välgörenhetsgalor på TV? Varför hålla på med Musikhjälpen? Varför göra nåt kul överhuvudtaget när man kan sitta hemma och glo in i en vägg? Huruvida det är svårt eller inte att inte byta klocka på en månad är liksom inte viktigt i sammanhanget. Vet att jag inte behöver övertyga dig, men ja...blev provoceradJag försökte slingra mig ur hur jag vann jackan, fick förklara lika förbannat att vi är ett gäng (idioter) som inte ska byta klocka på en månad. Och att allt vi samlar in går till välgörenhet.
Slutade med " varför inte bara ge bort pengarna? Ingen normal människa har bekymmer med att bara ha en klocka i 31 dagar!"
Bah, vad vet "nomisarna???"![]()
Åja det finns en storlek på båda sidor juÄr det inte det som pojken borde säga i så fall?![]()
Gratis?Jag är fan less på detta nu, anledningen till att jag valde BB58 var för att lista ut om jag ville behålla den. Kan säga att jag har kommit fram till min slutsats. Någon som är sugen?![]()
![]()
Kanske inte gratis, men kompispris bara för digGratis?
Skål! Jag ska på semester
![]()
![]()
![]()
Hmm hur löser man det utan landning? Kommer bara på ett sätt och det är inge bra sättCheckar in i 60 knops motvind med 0 knop över grund. Det blev tyvärr ingen landning idag men vi försökte i alla fall!![]()
Jag är riktigt stolt över oss!Såja, då var 100 000 spräckt och passerat!
![]()
Så här skriver Maskrosbarn om oss nu på Instagram:
![]()
![]()
@Berns
![]()
Lugnt broder, det är inte lätt att få folk att förstå att jag tycker att det värt att lägga slantar på klockor, man behöver ju bara en...eller!?Kan ju tycka att det var en rätt trist inställning av den personen. Jag menar, varför hålla välgörenhetsgalor på TV? Varför hålla på med Musikhjälpen? Varför göra nåt kul överhuvudtaget när man kan sitta hemma och glo in i en vägg? Huruvida det är svårt eller inte att inte byta klocka på en månad är liksom inte viktigt i sammanhanget. Vet att jag inte behöver övertyga dig, men ja...blev provocerad![]()
Glo in en väggKan ju tycka att det var en rätt trist inställning av den personen. Jag menar, varför hålla välgörenhetsgalor på TV? Varför hålla på med Musikhjälpen? Varför göra nåt kul överhuvudtaget när man kan sitta hemma och glo in i en vägg? Huruvida det är svårt eller inte att inte byta klocka på en månad är liksom inte viktigt i sammanhanget. Vet att jag inte behöver övertyga dig, men ja...blev provocerad![]()