Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ett vittne som kan intyga att inget hände. Ett vittne från OWG FAIL tråden vad de nu är värt
Inte mycket värt…Det finns ett vittne som kan intyga att inget hände. Ett vittne från OWG FAIL tråden vad de nu är värt
Ahh...lite smisk...så värt
Men du läste väl detta med ”träningsdatorn”?Dags för en löprunda, Tanken får tyvärr stanna hemma. Är lite sugen på att köpa ett nato för att kunna ha med den, hade varit kul att springa förbi alla smartklockegubbar och vifta med en dressare på nato
Beklagar sorgenDag 9 och begravning av mamma idag.
Akta dig för.......Kliver ut ur grottan och checkar in.
Smooth ride det här…!
Nej nej nej, telefonen stannar hemma. Det är bara jag och fågelkvittret (eller biltutorna här i Rom…). Är ingen elitidrottare så ser inte poängen med att mäta puls och tiderMen du läste väl detta med ”träningsdatorn”?
Åkte förbi den lokala pumpen på vägen hem och det stod 27.97 för dieseln så jag fortsatte åka…Nytankat innan dom höjer den numera dagliga bränsleprishöjningen
Eller så vänder du på det, det måste vara en försvinnande liten del som inte kan engelska. Men jag håller nästan med dig.Varför i hela friden är mailen som går ut till OWG-deltagarna på engelska. Det måste vara en försvinnande liten del av alla anhängare som inte kan svenska, eller?
@Berns
Ja varför göra det enkelt när man kan krångla till det...Eller så vänder du på det, det måste vara en försvinnande liten del som inte kan engelska. Men jag håller nästan med dig.