Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där köper jag gärna när du har tröttnatÄntligen fredag efter 12 dagars jobb! Köper glass och väntar lite med att kolla lotteriresultatet, så att jag kan tänka att jag nog vann yxan…![]()
Tack för mig!
![]()
Nu så. Jag scrollade igenom sändningen och hörde mitt namn i samband med en Poster! Underbart!!Jag ska sätta mig nu och uppdatera vinstlistan. @Wasabi ringde mig och sa till på skarpen![]()
#OWGM2024Banners verkar gå sådär![]()
Alltid rätt med lite rött! Grattis till lotterivinsten förresten (tror jag)Det där med ett glas rött var en god idé..är ju ändå fredag.
![]()
Men du var ruskigt nära om det är till någon tröst
Var snuddande nära två av priserna idagMen du var ruskigt nära om det är till någon tröst![]()
Ser man på! Där har man ju ätit en och annan kebab.Checkar in från minisemester i Linköping
![]()
Den som väntar på något gott, som jag brukar säga till min kompis Claes-Kristian...#OWGM2024
tja, vi kan väl alla enas om att man sparar jäkla mycket tid iaf. Nu hinner man ju t.o.m borsta tänderna på morgonenUndrar vad som är värst? Att bara ha en enda klocka en hel lång plågsam månad eller att varje dag måsta gå igenom ett flertal klocklådor för att välja klocka för dagen eller i värsta fall flera gånger per dag.
![]()
Och morgonbajsa!tja, vi kan väl alla enas om att man sparar jäkla mycket tid iaf. Nu hinner man ju t.o.m borsta tänderna på morgonen![]()
Tycker du om kronografer med svart tavla?Undrar vad som är värst? Att bara ha en enda klocka en hel lång plågsam månad eller att varje dag måsta gå igenom ett flertal klocklådor för att välja klocka för dagen eller i värsta fall flera gånger per dag.
![]()
Japp kronografer, helst pandor men även svarta och andra färger. Helst med skyddsplatsen kvarTycker du om kronografer med svart tavla?
Det där måste ha blivit fel. Använder inte du bara pil o båge?Woohoo! Vart vinst idag i lotteriet och nära på en andra också.
![]()
Har du provat din nya klocka än?Det där måste ha blivit fel. Använder inte du bara pil o båge?
![]()
Det tar man sig tid till.Och morgonbajsa!
Lite så. Kan rekommendera Berlin Döner numeraSer man på! Där har man ju ätit en och annan kebab.![]()
Ska hämtas upp på måndagHar du provat din nya klocka än?![]()
![]()