Förlåt, va sa du?!Det tar man sig tid till.![]()
Tar du tid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förlåt, va sa du?!Det tar man sig tid till.![]()
hade du förväntat dig problem med klockornas klocka på armen?Dag 11: Inga problem.
![]()
Nästa år får du testa med en Yolako sub homage och se om du klarar dig lika bra.Dag 11: Inga problem.
![]()
Den är jättefin juDet är ungefär nu vi går in den jobbigaste fasen. Första enkla veckan avklarad, det är fortfarande otroligt långt kvar och man är redan trött på att inte få byta.
![]()
Så en gul plastleksak får dig att ge upp? världen är fan upp och ner på riktigt
Bild bild bildDen funkar på restaurang också. Grabben vid bordet bredvid har en Daniel Wellington större än bordet så det är lite svårt att koncentrera sig på maten bara.
![]()
Din 63a är min idol ❤Är helt överväldigad på så många plan, jag har dansat mig igenom denna dag ska ni veta!
Mina tjejer som haft magsjuka en vecka har blivit piggare! Min pappa som fick reda på att hans hjärta var riktigt dåligt blev piggare idag med sina nya mediciner! Och jag drar högsta vinsten i dagens owg dragning! Känns helt overkligt! Höll på att köra av vägen när jag hörde mitt nr!! Samtidigt så ser jag att vi samlat ihop en bra bit över 100 000 till maskrosbarn! Ni är fan mina idoler❤
Trevlig helg på er och vilket himla bra initiativ @Berns
![]()
Haha tack!Din 63a är min idol ❤
Spanar på en Cressi Sub-märkt likadan men är så feg. Inre vridringen som är typ omöjlig att fixa om den är paj, du vet. Funkar allt på din?
Självklart, varje gång. Gör inte ni det?Förlåt, va sa du?!
Tar du tid?
Grymt! Den är så vacker så man nästan blir tårögd, den saken är klar. Tycker du lyckats sjukt bra med gummit där ocksåHaha tack!jag förstår dig, jag hade tur när det kom till denna! Jag har en annan Aquastar som jag köpte för 10k, går tre timmar för snabbt
Allt funkar på min
Förord krävs: då var vi här där vi alla trodde vi skulle hamna. Från att se mars som stilla vatten så kom till slut en skvalpande våg som gjorde att denna båt kantrade likt en tandpetare i en flugas andetag
Det är inte så långt kvar nu! Förra året flöt på som en storm i en kanot.. Detta år kommer att flyta på smidigt som en båttur på stilla vatten. Så känns bra det här.
![]()
Är så jäkla självsäker att jag är beredd att säga detta: Om jag inte skulle klara detta så får du välja vilken klocka du vill till mig nästa år.
![]()
Asså jag och Archimede Pilot fortsätter vår flört. Med denna klocka på armen kommer mars månad kommer att flyta på utan större problem.![]()
Sista dagen innan eleverna skickas på sportlov... Jag och Archimede andas ut en lång suck. Vi kommer dock överens svinbra. Snackar skit om elever och kollegor under kafferasten![]()
Bäst hittillsFörord krävs: då var vi här där vi alla trodde vi skulle hamna. Från att se mars som stilla vatten så kom till slut en skvalpande våg som gjorde att denna båt kantrade likt en tandpetare i en flugas andetag
![]()
Förord krävs: då var vi här där vi alla trodde vi skulle hamna. Från att se mars som stilla vatten så kom till slut en skvalpande våg som gjorde att denna båt kantrade likt en tandpetare i en flugas andetag
![]()
Ribban får ju läggas jävligt högt iom att han fixade en hel månad med grodsaken förra året...Tar tacksamt emot förslag på klockor till OWG2023 som @Jakob Häll kan bära.
Googlade lite snabbt och det finns många gobitar att välja mellan
![]()
Hahah, snyggt! Förra året var det ständigt skakigt men det gick. Det här året kändes stabilt men kollapsade totalt! Oklart vad som hände...Förord krävs: då var vi här där vi alla trodde vi skulle hamna. Från att se mars som stilla vatten så kom till slut en skvalpande våg som gjorde att denna båt kantrade likt en tandpetare i en flugas andetag
![]()
Haha ja den var fin! Generatorn byttes på verkstad. Kan säga att nästa klockinköp får skjutas upp ett tag... Blev inte billigt!Bäst hittillsFörlåt @Jakob Häll men det här är bra humor på riktigt, Hur gick det med generatorjäveln förresten?
Rolex?Tar tacksamt emot förslag på klockor till OWG2023 som @Jakob Häll kan bära.
Googlade lite snabbt och det finns många gobitar att välja mellan
![]()