Ser tungt ut med en sån " fransk special dykare" . Hoppas du inte kroknar först, bland all dess muskelmän ! //Kvällsjoggen…![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser tungt ut med en sån " fransk special dykare" . Hoppas du inte kroknar först, bland all dess muskelmän ! //Kvällsjoggen…![]()
Understrykningen verkar ha kommit tre dagar försent?Glad fredag allihop! Idag fick solen för sig att verkligen understryka date windowet![]()
![]()
Hoppa det inte bli för tungt till samman med de Franska " le forband" brödernaKvällsjoggen…![]()
Solens sätt att hinta om att jag ska byta datum på momangen! Jag väljer att ignorera solen när det kommer till just dettaUnderstrykningen verkar ha kommit tre dagar försent?![]()
Wow, undrar hur rik jag kommer bli i så fall?Inte bara OWG-oskulden som ryker under mars. Testar på perlon för första gången också. Känns som ett trevligt alternativ. Hårig är jag visst på armarna med. Morsan säger att man blir rik då men det vete katten asså.
![]()
Wow, undrar hur rik jag kommer bli i så fall?![]()
Var kan jag hitta resultatet på dragningen?Äntligen fredag efter 12 dagars jobb! Köper glass och väntar lite med att kolla lotteriresultatet, så att jag kan tänka att jag nog vann yxan…![]()
Förra veckan dök det upp i listan på owgmarch.com men jag vet inte om det nånsin annonserades här. Mest pilsner och giffar i tråden fredag efter 15 känns det som!Var kan jag hitta resultatet på dragningen?
Det var värst va gummi och band du har på 24mm
Ska själv förmodligen byta till Nato idag efter 11dagar på länk.
Det var som sjuttonDet gjorde du rätt i, för du vann nämligen!stort grattis
Har köpt på mig så jag ska klara nästan hela Mars så måste komplettera med några till så jag ska stå ut med bara en klockaJa inte helt otippat blev detta www jobbet fel.
Det var värst va gummi och band du har på 24mm
Ska själv förmodligen byta till Nato idag efter 11dagar på länk.
Tack för mig!
![]()
Kanon. Då ska jag bara hitta en halvtimme. Hursomhelst, kul att jag kom med så att jag kan vara med på nytt å bidra nästa v.Borde gå att se live-sändningen i efterhand.
Osäker på vad du vann dock. @Berns