Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det här man ska inrätta sig i ledet nu? Efter de nya bandet dök upp så har jag inget att sätta emot längre
![]()
Såklart! G-Shock kan åka på när yxan väl kommer, men än så länge sitter Omegan säkert.Tror du måste slänga på dig en G-Shock som passar bättre till den där yxan!
Du är långt före mig med odlingen….Chilin växer, marsmånad krymper, so far so good!![]()
Ska man behöva vänta 12 min på en buss?!
Vem är ansvarig?!?![]()
Du får komma ihåg att vara lite snäll. Herr @Staafen ska ju snart gå i klockpensionMorsning mupparna!
![]()
musse och jag fortsätter kila stadigt, Musse hälsar att han verkligen tycker synd om stackars, stackars @Staafen som tvingas ha en semi-vintage Rolex Sub på armen i en hel månaddet måste ju vara förfärligt jobbigt!!
![]()
Inga problem!Morsning mupparna!
![]()
musse och jag fortsätter kila stadigt, Musse låter hälsa att han verkligen tycker synd om stackars, stackars lilla @Staafen som tvingas ha en semi-vintage Rolex Sub på armen i en hel månaddet måste ju vara förfärligt jobbigt!!
Vem ska inte det?Du får komma ihåg att vara lite snäll. Herr @Staafen ska ju snart gå i klockpension
Åh bubben, du är så gullig som tror att jag bryr mig om vad du tyckerInga problem!
Rätt mugg idag iaf! Kan bli en bra lördag detta!Dag 12 - Dagens klocka och gårdagens tidning.![]()
Så lite!Åh bubben, du är så gullig som tror att jag bryr mig om vad du tycker![]()
Vad mycket bättre det hade känts nu om man inte hade varit det!Men människa va gör du uppe så sent![]()
Avdelning: OWGM är ”inga problem”…Dag 11: Inga problem.
![]()