• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Insåg precis att...
Screenshot_20220224-104220~2.jpg
IMG_20220214_221100.jpg

OWGMarch! :nailbiting::banghead::nailbiting::banghead::nailbiting:

Hmmm, får sätta hänglås på klocklådan och ge min bättre hälft nyckeln. Hur mycket jag än skrikgråter så öppna inte lådan! 😱

• Like
Reactions: bag
Ok, känner mig som en svagbegåvad it-analfabet! Har anmält mig till OWG-mars på hemsidan, men HUR FAN BETALAR MAN DÅ 🤯

Hej på er! Ursäkta om jag missat men jag har försökt hitta info kring detta. Vad är det som gäller med träningsklocka, sleeptracker etc?

När man tränar är det ett rent verktyg jag inte kan vara utan och jag uppskattar informationen jag får om mina nätter. Har endast på mig träningsklocka i dessa fall och aldrig som "klocka". Skulle vara kul att vara med men jag tror inte jag kan välja bort detta.

Hej på er! Ursäkta om jag missat men jag har försökt hitta info kring detta. Vad är det som gäller med träningsklocka, sleeptracker etc?

När man tränar är det ett rent verktyg jag inte kan vara utan och jag uppskattar informationen jag får om mina nätter. Har endast på mig träningsklocka i dessa fall och aldrig som "klocka".
Blir en tyvärr en träningsfri månad utan sömn. Det är inte tillåtet

När man tränar är det ett rent verktyg jag inte kan vara utan och jag uppskattar informationen jag får om mina nätter. Har endast på mig träningsklocka i dessa fall och aldrig som "klocka". Skulle vara kul att vara med men jag tror inte jag kan välja bort detta.
Prova 1:a mars så blir du varse vad som gäller 🤣
Förvånar mig att du inte hittat info. Känns som typ vart tredje inlägg (initialt åtminstone) ställde exakt samma fråga! Big NO NO!
Om det är så viktigt och du inte kan vara utan blir ju ditt val enkelt för mars 😬

Blir en tyvärr en träningsfri månad utan sömn. Det är inte tillåtet

Prova 1:a mars så blir du varse vad som gäller 🤣
Förvånar mig att du inte hittat info. Känns som typ vart tredje inlägg (initialt åtminstone) ställde exakt samma fråga! Big NO NO!
Om det är så viktigt och du inte kan vara utan blir ju ditt val enkelt för mars 😬

Synd, känns trist när jag endast ser träningsklockan som ett verktyg och aldrig använder den till något annat. Men regler är regler!
Eftersom klockan inte används som klocka i någon av dessa fall förvånar de mig lite. Vad säger panelen om t.ex. ett Whoop-band?

Synd, känns trist när jag endast ser träningsklockan som ett verktyg och aldrig använder den till något annat. Men regler är regler!
Eftersom klockan inte används som klocka i någon av dessa fall förvånar de mig lite. Vad säger panelen om t.ex. ett Whoop-band?
Enklaste alternativet är nog att ha en tjänare som kan bära din träningsklocka och följa med dig vart du än går och sover 👌 alldeles för mycket som står på spel under OWG!

Vet varken vad ett whoop-armband är, eller är domare/regelsättare i OWG. Men jag GISSAR att ett sånt dr armband är ok om det inte visar tid. Visar det tid är det gissningsvis njet

Enklaste alternativet är nog att ha en tjänare som kan bära din träningsklocka och följa med dig vart du än går och sover 👌 alldeles för mycket som står på spel under OWG!
Känns som en rätt rimlig lösning ändå. :cigar:

Vet varken vad ett whoop-armband är, eller är domare/regelsättare i OWG. Men jag GISSAR att ett sånt dr armband är ok om det inte visar tid. Visar det tid är det gissningsvis njet
Kan mycket väl vara så!

Vad är motivationen till att man inte får ha en träningsklocka vid just träning? Hälsan går väl ändå först och jag har behov av datan efter löppass osv. samt att ha koll på hur hårt man pressar kroppen över tid. Ovanpå det har den koll på träningsplaner så att rätt sorts pass genomförs etc. Vill OWG verkligen inte förespråka att vi rör på oss? Visst, det är "bara" en månad... men ändå?!

Kan mycket väl vara så!

Vad är motivationen till att man inte får ha en träningsklocka vid just träning? Hälsan går väl ändå först och jag har behov av datan efter löppass osv. samt att ha koll på hur hårt man pressar kroppen över tid. Ovanpå det har den koll på träningsplaner så att rätt sorts pass genomförs etc. Vill OWG verkligen inte förespråka att vi rör på oss? Visst, det är "bara" en månad... men ändå?!
Man kan ju röra på sig ändå har jag hört ;)

Kan mycket väl vara så!

Kanske kan springa med telefonen? Finns det något hårdare sätt att pressa kroppen än att bara ha en klocka?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp