Insåg precis att...
OWGMarch!
OWGMarch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klocklåda? Om det ändå vore så väl...Hmmm, får sätta hänglås på klocklådan och ge min bättre hälft nyckeln. Hur mycket jag än skrikgråter så öppna inte lådan!
Bara två byten? Det kommer gå som en dans för dig...Anmäld med Certinan.
Kommer bli ruggigt svårt. Byter klocka två gånger om dagen annars.
Såhär blir min Kontiki med ett nytt blått zuludiver tom med bronze buckle, Royalstraps hade hemma, så nu är jag redo eller nåt?
Åhhhh nu blev det jobbigt
Elektrifierat nät?Klocklåda? Om det ändå vore så väl...
Här gäller det att bygga in klockhyllorna med skyddsgårdsnät eller nåt annat oigenomträngligt om självkontrollen skulle fallera
Haha, var lite inne på dotterns rosa terrorist... Men sen tog jag mig till sans. Nån måtta får det vara.Det här börjar jag ångra redan!
Haha, var lite inne på dotterns rosa terrorist... Men sen tog jag mig till sans. Nån måtta får det vara.
Haha den måste in på service… får bli denna:Hemma och övar idag!
Ok, känner mig som en svagbegåvad it-analfabet! Har anmält mig till OWG-mars på hemsidan, men HUR FAN BETALAR MAN DÅ
OWG March 2022
OWG March with participants from all over the worldOWG March - Registration fee and tickets for the weekly lotteries and more ...OWG March is a challenge to only wear one and the same watch for a m...insamling.maskrosbarn.org
Blir en tyvärr en träningsfri månad utan sömn. Det är inte tillåtetHej på er! Ursäkta om jag missat men jag har försökt hitta info kring detta. Vad är det som gäller med träningsklocka, sleeptracker etc?
När man tränar är det ett rent verktyg jag inte kan vara utan och jag uppskattar informationen jag får om mina nätter. Har endast på mig träningsklocka i dessa fall och aldrig som "klocka".
Prova 1:a mars så blir du varse vad som gällerHej på er! Ursäkta om jag missat men jag har försökt hitta info kring detta. Vad är det som gäller med träningsklocka, sleeptracker etc?
När man tränar är det ett rent verktyg jag inte kan vara utan och jag uppskattar informationen jag får om mina nätter. Har endast på mig träningsklocka i dessa fall och aldrig som "klocka". Skulle vara kul att vara med men jag tror inte jag kan välja bort detta.
Blir en tyvärr en träningsfri månad utan sömn. Det är inte tillåtet
Prova 1:a mars så blir du varse vad som gäller
Förvånar mig att du inte hittat info. Känns som typ vart tredje inlägg (initialt åtminstone) ställde exakt samma fråga! Big NO NO!
Om det är så viktigt och du inte kan vara utan blir ju ditt val enkelt för mars
Enklaste alternativet är nog att ha en tjänare som kan bära din träningsklocka och följa med dig vart du än går och sover alldeles för mycket som står på spel under OWG!Synd, känns trist när jag endast ser träningsklockan som ett verktyg och aldrig använder den till något annat. Men regler är regler!
Eftersom klockan inte används som klocka i någon av dessa fall förvånar de mig lite. Vad säger panelen om t.ex. ett Whoop-band?
Vet varken vad ett whoop-armband är, eller är domare/regelsättare i OWG. Men jag GISSAR att ett sånt dr armband är ok om det inte visar tid. Visar det tid är det gissningsvis njetSynd, känns trist när jag endast ser träningsklockan som ett verktyg och aldrig använder den till något annat. Men regler är regler!
Eftersom klockan inte används som klocka i någon av dessa fall förvånar de mig lite. Vad säger panelen om t.ex. ett Whoop-band?
Känns som en rätt rimlig lösning ändå.Enklaste alternativet är nog att ha en tjänare som kan bära din träningsklocka och följa med dig vart du än går och sover alldeles för mycket som står på spel under OWG!
Kan mycket väl vara så!Vet varken vad ett whoop-armband är, eller är domare/regelsättare i OWG. Men jag GISSAR att ett sånt dr armband är ok om det inte visar tid. Visar det tid är det gissningsvis njet
Man kan ju röra på sig ändå har jag hörtKänns som en rätt rimlig lösning ändå.
Kan mycket väl vara så!
Vad är motivationen till att man inte får ha en träningsklocka vid just träning? Hälsan går väl ändå först och jag har behov av datan efter löppass osv. samt att ha koll på hur hårt man pressar kroppen över tid. Ovanpå det har den koll på träningsplaner så att rätt sorts pass genomförs etc. Vill OWG verkligen inte förespråka att vi rör på oss? Visst, det är "bara" en månad... men ändå?!
Kanske kan springa med telefonen? Finns det något hårdare sätt att pressa kroppen än att bara ha en klocka?Känns som en rätt rimlig lösning ändå.
Kan mycket väl vara så!
Vad är motivationen till att man inte får ha en träningsklocka vid just träning? Hälsan går väl ändå först och jag har behov av datan efter löppass osv. samt att ha koll på hur hårt man pressar kroppen över tid. Ovanpå det har den koll på träningsplaner så att rätt sorts pass genomförs etc. Vill OWG verkligen inte förespråka att vi rör på oss? Visst, det är "bara" en månad... men ändå?!