• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I går påstods det att alla som var kvar var 70talister, det var fel, men jag påstår att merparten av alla som startade med en SInn på armen är kvar! Jag väljer min sanning! Facts be damend! :cool:
Vill inte hänga ut någon men @Limeee är väl den enda som rykt som började mars med en Tudor. Stämmer det @Limeee ?
1647338172932.png

De tidiga muggarna från 90-talet är mycket eftertraktade hos de som samlar på muminmuggar, som min sambo och därför såg hon muggen före din fina klocka som jag skulle visa för henne. :D Kanske synd att gömma undan den, använd och njut, som vi gör med gamla klockor.

Ofta har dessa muggar varit "ungarnas mugg" som de sedan växt ifrån och nu får agera pennställ eller som extramugg på sommarstället.

Priserna kan variera rätt mycket men här finns lite info annars ger även sålda objekt på Tradera en hint.
Jo helt rätt, den skall förstås användas! Jag måste kolla om jag har någon mer godbit. Tack för info, riktigt kul!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp