Dålig aktivitet från min sida på senaste. Men är fortfarande med i racet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska erkänna att hur mycket jag än hatar den här klockan så har jag rätt roligt åt den också. Blivit nån typ av hopplös komedi som blir värre men roligare för varje dag som går. Ge upp kommer jag fan inte göra. Buttman kommer inte i närheten av mina nyrakadeHar vi roligt åt dina morgonritualer? JA.
Kommer du ge upp? NEJ. du är ingen quitter enligt mina högst vetenskapliga studier.
Haha ändå bra försök!Mötte upp @Back för att överlämna första priset från första veckan hos Franks Ur. Försökte få på honom klockan för att justera länken åt honom, men han gick inte på min fälla(bilden är hans egen)
![]()
sitter den bra? ;-DKandidat till OWG2023. Min första kronograf som jag fick jag gratis nyss.
![]()
Vi väl se. Inte särskilt lockande jämfört med mina andra klockor. Men blir väl att byta batteriet och se om den tickar igen. Verkar som att den legat i 11 år.sitter den bra? ;-D
Du måste ju börja ha dubletter nu..Nej men hoppsan. Damp det inte ner två "nya" G-shocks
Men dom får vila ett par veckor till innan dom provas på.. Om inte @Roosterwife snor dom förstås
![]()
Ge dom till @Roosterwife jag ser ju att det är nr 5 och 10…Nej men hoppsan. Damp det inte ner två "nya" G-shocks
Men dom får vila ett par veckor till innan dom provas på.. Om inte @Roosterwife snor dom förstås
![]()
Då får jag ligga i...Du måste ju börja ha dubletter nu..![]()
Men hur många positiva Rangemans har duDå får jag ligga i...
Finns bara strax över 4900 olika modeller/versioner G-shocks![]()