TobbeSthlm
Basic
Dag 15 - strax halvvägs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja den börjar bli riktigt go!Himla snygg patineringen blivit!![]()
Trondheim kanske?På vift… Någon som vet var jag är?…
![]()
![]()
Tippar på närmare svenska gränsen efter en googling på peppes pizza. Kanske Moss?Trondheim kanske?![]()
Correctomundo!!Trondheim kanske?![]()
Absolut, det ska jag berätta!@McNulty kanske kan berätta hur du tänker klara av mars nu?
@BackAbsolut, det ska jag berätta!
Affären blev klar sent igår ikväll, så inledde dagen med att packa paket
Dryga tusenlappen skänkt, och jag klarade en vecka mer än förra året. Alltid något! Kämpa på alla, men glöm inte - det är aldrig för sent att ge upp!
Tack för mig, och tack till er som gör det här möjligt!
(likt förra året lär jag hänga kvar i tråden pga trevliga stämningen)
![]()
![]()
Absolut, det ska jag berätta!
Affären blev klar sent igår ikväll, så inledde dagen med att packa paket
Dryga tusenlappen skänkt, och jag klarade en vecka mer än förra året. Alltid något! Kämpa på alla, men glöm inte - det är aldrig för sent att ge upp!
Tack för mig, och tack till er som gör det här möjligt!
(likt förra året lär jag hänga kvar i tråden pga trevliga stämningen)
![]()
![]()
I går påstods det att alla som var kvar var 70talister, det var fel, men jag påstår att merparten av alla som startade med en SInn på armen är kvar! Jag väljer min sanning! Facts be damend!Dag 15. Fortsatt enkelt och kul, eller nåt
![]()
![]()