Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt korrektJag dansade runt i mina fin-skor.
Så Danskor och Finskor (med eller utan byxor)
Har för mig att @roosterman föredrog dom med byxor för husfridens skull.
![]()
Inga Svenskor ?Jag dansade runt i mina fin-skor.
Så Danskor och Finskor (med eller utan byxor)
Har för mig att @roosterman föredrog dom med byxor för husfridens skull.
![]()
Har ni någonsin hört talas om en tygbit som kostar 3800kr? Well, här har nidäremot måste jag säga att bandet är det bästa natobandet jag någonsin har ägt! Nu är jag jättefrestad till att avbryta OWG March
15 dagar är väl ändå godkänt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom bara ihåg att baklocken slits ut så man måste köpa nya baklock efter ett tagCode/VincentB hälsar att det finns lika bra kvalitet på AliExpress för 90:-![]()
Code/VincentB hälsar att det finns lika bra kvalitet på AliExpress för 90:-![]()
Ändå respekt att du lät honom hälsa på dig i tvåan.jo men det är ju en konstig vinkel osh sen Ron J ovanpå det
Get a room för faanÄndå respekt att du lät honom hälsa på dig i tvåan.
Still in ElStaffo! Grabben hälsar med saxen för ev klipp Tung
Tränar?? Ser mer ut som hon ligger utslagenFrugan tränar och jag hänger på KS.
![]()
Va? Jag har inte klagatHar flera gånger tänkt säga några tröstande och stöttande ord men sen kommit på att du valt helt själv. Så skyll dig själv helt enkelt![]()
Haha, ja hon har ju rullat ut mattan i alla fallTränar?? Ser mer ut som hon ligger utslagen![]()
Nästa år byter vi ut läderlappen!Still in ElStaffo! Grabben hälsar med saxen för ev klipp Tung![]()
![]()
![]()
Hur är det nu? Kan man sägas vara halvvägs imorgon kl. 12?
![]()
@BackHELVETE!
Ligger i godan ro, trött och jävlig i soffan efter heldagsmöte på jobbet.
Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.
Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..
- Har du slitit nåt på den ännu? Blivit något dörrkarmsmedveten?
- Nej, jag vårdar den ömt, sade han.
Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.
![]()
Bara här lite snabbt för att stämma av detta kommit fram…HELVETE!
Ligger i godan ro, trött och jävlig i soffan efter heldagsmöte på jobbet.
Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.
Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..
- Har du slitit nåt på den ännu? Blivit något dörrkarmsmedveten?
- Nej, jag vårdar den ömt, sade han.
Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.
![]()
Och strö lite salt i såret?Bara här lite snabbt för att stämma av detta kommit fram…
Bara om efterfrågasOch strö lite salt i såret?![]()
När man ser ljuset i tunneln får man bara hoppas att det inte är ett tåg man ser komma...Halvtid, ser ljuset i tunneln!
![]()