• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sååå lätt med en klocka
Fattar bara inte varför jag ens är med, det är ju så tråkigt och destruktivt
Förra året sålde jag 10-15 klockor efter månaden
image.jpg
Mvh
Ola G

Hur är det nu? Kan man sägas vara halvvägs imorgon kl. 12? 😩

20220315_163050.jpg

HELVETE!

Ligger i godan ro, trött och jävlig i soffan efter heldagsmöte på jobbet.

Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.

Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..

• Har du slitit nåt på den ännu? Blivit något dörrkarmsmedveten?
  • Nej, jag vårdar den ömt, sade han.

Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.

giphy.gif

NÄMEN! Sitter här och plockar upp en tidig present till mig själv jag tänkt njuta av 1a april, men så ser jag till min förskräckelse att det är ju inte min Tudor BB58 som sitter på armen!?

ADCADE46-2685-4F9B-A866-3C227DCDE36F.jpeg

8690338B-47DC-4C59-B4C4-BBCB5487521A.jpeg
Jag har jobbat hemma under dagen och är säkert på att jag använt Tudorn, men nu har min gamla trotjänare SKX007 hamnat på handleden. Hur vet jag ärligt talat inte.

Nåväl, #OWGFail I guess…

HELVETE!

Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.

Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..

Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.

giphy.gif
@Back
WE have a Winner.. Ooops, a failer!! 😁

HELVETE!

Men jag är inte bitter.

giphy.gif
Bara här lite snabbt för att stämma av detta kommit fram…

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp