• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Stjärnorna gnistra o glimma... När blir det svårt?
IMG_20220315_210147.jpg
😁

HELVETE!

Ligger i godan ro, trött och jävlig i soffan efter heldagsmöte på jobbet.

Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.

Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..

• Har du slitit nåt på den ännu? Blivit något dörrkarmsmedveten?
  • Nej, jag vårdar den ömt, sade han.

Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.

giphy.gif
1647375795127.gif

Har ni någonsin hört talas om en tygbit som kostar 3800kr? Well, här har ni 🤣 däremot måste jag säga att bandet är det bästa natobandet jag någonsin har ägt! Nu är jag jättefrestad till att avbryta OWG March 🤭 15 dagar är väl ändå godkänt? 😇🤩
69DE774D-5E86-4063-A666-E6BCCB765FCF.jpeg
F7EEEC62-52F7-4FEA-9E30-41E45E9E3664.jpeg
0426206B-7DFB-482F-8141-2351DC827941.jpeg
2450956E-C93C-41D2-A39F-82E15010B839.jpeg
1A65C960-909A-459A-89C6-5C8A1C46DC62.jpeg
Jag är så sjuuuukt sugen på klockan som det där bandet lanserades med!

HELVETE!

Ligger i godan ro, trött och jävlig i soffan efter heldagsmöte på jobbet.

Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.

Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..

• Har du slitit nåt på den ännu? Blivit något dörrkarmsmedveten?
  • Nej, jag vårdar den ömt, sade han.

Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.

giphy.gif
6D13F293-510A-4BD9-9B35-2DB35AC457E4.jpeg

Senast ändrad:
Priserna där är för vanligt folk. KS har 37% rabatt på allt förutom ’Ta’ (redan så prispressad där, mycket konkurrens på just ’Ta’)

Sen kommer jag vissa veckor ha 2 för 1, helfamilj, halvfamilj, mfl. Ja, många spännande kampanjer helt enkelt!
Kan vi lotta ut en ta kanske?

Priserna där är för vanligt folk. KS har 37% rabatt på allt förutom ’Ta’ (redan så prispressad där, mycket konkurrens på just ’Ta’)

Sen kommer jag vissa veckor ha 2 för 1, helfamilj, halvfamilj, mfl. Ja, många spännande kampanjer helt enkelt!
Kommer nog köra på en ”Kaoz” om du kommer förbi, känns jäkligt prisvärt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp