Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va fan har Lädis gjort dig nu då?Nästa år byter vi ut läderlappen!
![]()
Du skall inte ta o släppa på lite blod till handen?Just idag är jag stark…….![]()
När man ser ljuset i tunneln får man bara hoppas att det inte är ett tåg man ser komma...
![]()
Tja det måste ju vara svårt att få in honom i ettan... Och väldigt konstigt...Ändå respekt att du lät honom hälsa på dig i tvåan.
HELVETE!
Ligger i godan ro, trött och jävlig i soffan efter heldagsmöte på jobbet.
Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.
Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..
- Har du slitit nåt på den ännu? Blivit något dörrkarmsmedveten?
- Nej, jag vårdar den ömt, sade han.
Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.
![]()
Nädå. Men det är sällan som svagsinta klagar. De tar ofta saker med beundransvärd sorglöshet. Du ska i allafall veta att det är många som känner med dig även om du inte själv inser hur illa ställt det är.Va? Jag har inte klagat![]()
Jag är så sjuuuukt sugen på klockan som det där bandet lanserades med!Har ni någonsin hört talas om en tygbit som kostar 3800kr? Well, här har nidäremot måste jag säga att bandet är det bästa natobandet jag någonsin har ägt! Nu är jag jättefrestad till att avbryta OWG March
15 dagar är väl ändå godkänt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Undrar också när det blir svårt, men i morgon blir det fest, alltid något.Stjärnorna gnistra o glimma... När blir det svårt?![]()
![]()
![]()
HELVETE!
Ligger i godan ro, trött och jävlig i soffan efter heldagsmöte på jobbet.
Chefen beställde pizza till lunch. Kebabpizza med stark sås tog jag, en halv liter Pepsi. Det bjöds på någon form av Ica Maxi-lakritsmunk till eftermiddagsfika.
Jag drack obscena mängder kaffe idag, jag borde varit på topp. Men nu när jag ligger här i soffan slog det mig: Under en kort femminuterspaus, för att "Städa lite mail, ringa några samtal, agera mellansjäf så som mellansjäf ska va" så yppade jag orden till kollegan med ny Longines..
- Har du slitit nåt på den ännu? Blivit något dörrkarmsmedveten?
- Nej, jag vårdar den ömt, sade han.
Därefter knäppte han upp spännet, och langade över djävulsskapelsen till mig. Jag tog emot den. Jag inspekterade den ytterst välbehållna (DEN ÄR ANVÄND EN MÅNAD EFTER ATT HA PLOCKATS UT NY FRÅN AD, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE DEN INTE VARA DET?) klockan. Jag tog på mig den (!) som hastigast. Jag reflekterade inte ens över snedsteget där och då. Det slog mig först nu.. Fan. Jag skyller på pizzan, på munken, och kanske även på de senaste dagarnas överdrivna intag av antihistaminer!
Men jag är inte bitter.
![]()
Tänkte att det blir klippa tung istället för lavett 2023.Va fan har Lädis gjort dig nu då?
![]()
Klippa tung?Tänkte att det blir klippa tung istället för lavett 2023.![]()
Har du inte sett det gamla klippet?Klippa tung?
Har du inte sett det gamla klippet?
Det har jag missatHar du inte sett det gamla klippet?
Vi får se upp för @Back nästa år när han glider runt i dennaTänkte att det blir klippa tung istället för lavett 2023.![]()
Det är lätt att göra narr av killen men han är trots allt mer välformulerad än jag förmodar att jag själv varit efter tre dygn vaken på centralstimulerande.
Priserna där är för vanligt folk. KS har 37% rabatt på allt förutom ’Ta’ (redan så prispressad där, mycket konkurrens på just ’Ta’)
Ett förtydligande:
Kan vi lotta ut en ta kanske?Priserna där är för vanligt folk. KS har 37% rabatt på allt förutom ’Ta’ (redan så prispressad där, mycket konkurrens på just ’Ta’)
Sen kommer jag vissa veckor ha 2 för 1, helfamilj, halvfamilj, mfl. Ja, många spännande kampanjer helt enkelt!
Kommer nog köra på en ”Kaoz” om du kommer förbi, känns jäkligt prisvärt!Priserna där är för vanligt folk. KS har 37% rabatt på allt förutom ’Ta’ (redan så prispressad där, mycket konkurrens på just ’Ta’)
Sen kommer jag vissa veckor ha 2 för 1, helfamilj, halvfamilj, mfl. Ja, många spännande kampanjer helt enkelt!